Spring naar bijdragen

Radio 192 Dutch Media Week Update


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. Radio 192 zendt van maandag 5 t/m vrijdag 9 oktober iedere middag van 15 tot 17 uur live uit vanaf de Dutch Media Week in Beeld en Geluid. De originele Hilversum 3 mengtafel is voor deze gelegenheid helemaal opgeknapt. Gastheer Ad Bouman draait de grootste hits aller tijden vanaf vinyl en ontvangt Jan van Veen, Leo van der Goot, Jeroen van Inkel, Tineke en Erik de Zwart. De programma’s zijn online en via AM te beluisteren. De programma’s van Radio 192 bijwonen kan alleen na vooraf reserveren bij Beeld en Geluid.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen dagen radio "gekeken" via de stream.

Gerard Ekdom, ik ken hem verder niet, is een top dj met kennis van zaken.

Goot kwam niet verder dan wat ouwe koeien uit de sloot halen.

Van van Inkel ben ik ronduit geschrokken, wat een vreselijk onzekere man is dat. Ik vraag me oprecht af wat die vent op Radio 2 doet (Ik wil het niet weten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister niet naar de zender van Gerard, maar, hoe zei m'n moeder dat altijd,............."In de omgang een heel aardige bescheiden gozer".

Gerard heb ik nu een paar keer meegemaakt maar hij benaderd in mijn optiek, en zeker afgelopen Maandag een beetje Lex, kwa kennis etc. En dan heb je bij mij natuurlijk een streep voor !

 

 

 

Ik heb tegen m'n oud TROS collega en protegé Jurre Bosman, radiobaas NPO, die er ook was  gezegd ; "Doe met Gerard ook maar een Giel Beelen".

Hij glimlachte en hield wijselijk z'n mond.

 

foto:  ©juul

 

Jurre en Juul.jpg

 

 

 

Gerard in actie afgelopen maandag

 

foto: ©Paul Ridderhof - Beeld en Geluid

 

Paul Ridderhof 5okt20 (1846) (1).jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Harm ten Brink:

Deze is van zondagavond laat, even spelen op het meubel waar ik me vroeger aan vergaapte.

Foto: Hélène Zack

 

H'sum3 dj tafel beeld en geluid.jpg

Ik heb vroeger bij Popdonder+ vaak op het gasten plekje gezeten tijdens uitzending. 

Koos Zwart praatte zo zacht dat je het slippen vd EMT s kon horen op de zender. 

Helaas geen tijd om langs te komen. 

Zijn er reacties, wordt er nog een beetje naar de MG geluisterd. 

Waar te lezen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ik een paar, zal het morgen aan Ad vragen.

Emmeloord deed overigens helemaal niet mee omdat hij de stream niet geïnstalleerd kreeg...

En jij?

Ik heb alles uit B&G uit kunnen zenden. Nog wel automatisch geschakeld (in Zara). De overgangen worden nooit echt perfect wegens de rommeligheid.

Ik mis wel wat hoog, met name in de presentatie. 

Ik hang achter de grote 192 Radio stream, had liever een aparte schone, ongeproceste stream van Uitgang Tafel. Maar dat schijnt maar niet mogelijk te wezen.

(Het nieuws is echt heel slecht gelezen, terecht dat het niet om 16.00 is. Liever ook 15.00 weggelaten.) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Harm ten Brink:

Waarom niet, hij heeft toch ook een mailadres waarop mensen kunnen reageren?

 

Ja Juul, ben je teleurgesteld of aangenaam verrast?

Ik ben netjes aangemeld hoor :D

 

 

Niks van dat al. Maar omdat je mij in een prive mail iets anders liet weten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruudam:

Ik heb alles uit B&G uit kunnen zenden. Nog wel automatisch geschakeld (in Zara). De overgangen worden nooit echt perfect wegens de rommeligheid.

Ik mis wel wat hoog, met name in de presentatie. 

Ik hang achter de grote 192 Radio stream, had liever een aparte schone, ongeproceste stream van Uitgang Tafel. Maar dat schijnt maar niet mogelijk te wezen.

(Het nieuws is echt heel slecht gelezen, terecht dat het niet om 16.00 is. Liever ook 15.00 weggelaten.) 

Netjes overpakken gaat inderdaad niet.

Met name de DJ micro is nogal dof.

Ik heb sinds vorige week dezelfde nieuwsservice en het wisselt kwalitatief nogal.

Die van vanmiddag begrijpt geloof ik zelf niet wat 'ie leest en dan loopt zo'n bericht niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik zie dat er stiekum een CD-speler staat.

 

Hoe was de configuratie, de DJ tafel stond altijd icm een ECK opstelling.

De microfoon instelling werd door de technicus gedaan, er was een mapje met een instelling voor iedere dj.

 

(Jammer overigens dat de deelnemende AM stations niet even werden bedankt aan het einde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er een afkondiging aan het einde?..............Ook gemist.

 

Ja, Ad en Erik waren zo "aan het spelen"........................................................... net twee kleine kleuters.

 

Maar je hebt gelijk Ruud. Ze hadden wel effe bij de les moeten blijven. Ik heb me er niet mee bemoeid. En dan gaat het direct fout. HI

 

 

Maar we willen het vaker doen. Eppo is accoord.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2020 om 17:28 zei ruudam:

Ah, ik zie dat er stiekum een CD-speler staat.

 

Hoe was de configuratie, de DJ tafel stond altijd icm een ECK opstelling.

De microfoon instelling werd door de technicus gedaan, er was een mapje met een instelling voor iedere dj.

 

(Jammer overigens dat de deelnemende AM stations niet even werden bedankt aan het einde)

De DJ-adapter die in de ECK stond stond er nu naast.

Die map is er ook nog maar was niet direct voorhanden.

 

En uiteraard had ik ook wel een bedankje verwacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.