Spring naar bijdragen

Antenne Domstad 1179 AM Utrecht


radiofreak31

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Dan sowieso wat verlies als dat er tussen zit lijkt me. Zender-tuner-antenne is natuurlijk het mooist.

Grts Eric

 

ps Meerdere AM frequenties tegelijk in de lucht en maar 1 mast (nieuwe discussie gestart onder techniek),

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1467 was een paar dagen weg, net als stream, vanwege de verhuizing.

Je moet ook je internet verhuizen, en het was hier in dit nieuwe pand even een zoekplaatje, maar XS4All kwam er uit en sinds vrijdagavond werkt het en was er ook weer audio op I-net en AM.

Intussen zijn we ook bezig met 3 op 1, dus vandaag ook deels uit de lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
4 uur geleden zei radiofreak31:

Ze zitten in de lucht op 1179 AM. Muziekformat is wat vreemd, platte hits niet zo AM-waardig,

 

Net even een half uurtje geluisterd*** er kwamen zowaar 3 goede platen achter elkaar namelijk Suzanne Vega, Desmond Dekker en de groep Brick alle drie AM-waardig, daarna twee tune out platen van We Are Loud ft. Ida en Richard Marx, leuk misschien voor op FM, maar die wil ik niet horen op de middengolf, dan even de 'hoogtepunten' uit het nieuws en daarna weer twee leuke plaatjes van Curtis Mayfield en de  Turtles en toen kwam Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie en was ik definitief vertrokken, want zo'n format trek ik echt niet.

 

 

***  Komt matig /redelijk binnen ( in Delft) met goede modulatie.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen! Dank voor jullie felicitaties. Ik ben er ook erg blij mee dat ik eindelijk in de lucht ben. Mede door hulp van Ruud Poeze, Hans van de Berg en Fred van Laar. Ik hoor graag tips en tricks over modulatie en de geluidskwaliteit. Ik wens jullie veel luisterplezier! Groet. Christian Laurman. Antenne Domstad, online, DAB+ en AM1179.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei radiofreak31:

Die eerste platen die je noemde kunnen zeker, maar om daarna over te gaan in die andere niet AM-waardige muziek is een tune-out. Net als de hoogtepunten uit het nieuws overigens. Vind dat echt niet relevant op een kleine zender, internet/en of LPAM. Nieuws komt wel tot je in andere vormen.

 

 

Wat is een "tune-out"...........(ik ben nooit te oud om te leren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Juul:

Wat is een "tune-out"........

 

Dat het radiostation een luisteraar minder krijgt, door bijvoorbeeld het grote aantal (slechte) reclames dat te horen is rondom het hele uur, de luisteraar afhaakt omdat er twee 'slechte' platen na elkaar zijn te horen, de luisteraar de radio uitzet omdat de dj oeverloos (lang) onzin loopt te lullen, het radiostation slecht is te ontvangen is, het een format van niks is ect...

 

  Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.