Spring naar bijdragen

Steenen Tijdperk


Ben

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...
12 uur geleden zei Vincent:

Leuk! Ik heb toevallig een paar maanden geleden ook alles van Het Steenen Tijdperk bij elkaar gezocht. Ik zal als ik tijd hebt met enige regelmaat wat aanvullingen plaatsen. De eerste twee, alles wat uit 1990 in het archief zit.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

Vincent,

 

Dit waren 2 speciale programma's van Het steenen tijdperk.

Dit vanwege het feit, dat Hilversum 3 toen 25 jaar bestond. Je hoort allerlei historische opnamen van Hilversum 3.

In het programma van 1-10-1990 was Hans Knot te gast; de man die hier nog met de regelmaat van de klok allerlei bijdragen levert.

In het programma van 8-10-1990 was Felix Meurders te gast.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2022 om 10:32 zei Ben:

Ik heb gisteren een 17-tal opnamen toegevoegd (selecteer op items van 2022-01-24), dus ik "bump" dit draadje weer even omhoog ;).

Hoi Ben,

 

Vanavond heb ik al twee keer geprobeerd de zip-file te downloaden, wat telkens een hele poos duurt voor aleer het op mijn pc staat. Als het bestand op mijn computer staat en ik het Als ik het wil openen krijg ik de melding dat de bestandsnaam ongeldig is.

 

Weet jij of iemand anders hier een verklaring voor?

 

De laatste weken heb ik trouwens al meermaals auditief genoten van de You-Tube files die je hebt aangeboden.

In het bijzonder de Radiodagen en de Veronica Memorials in Hotel Lapershoek doen bij mij mooie herinneringen herleven.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bart,

 

Da's vervelend. Er staan een kleine 60 files achter de link, die ik gepost had. Sommige files zijn meer dan 400 keer gedownload zie ik, de 17 nieuwe zijn inmiddels allemaal meer dan 10 keer gedownload. Mogelijk/hopelijk ervaar je een tijdelijk probleem. Welke file probeerde je te downloaden?

 

Leuk om te lezen dat je geniet van de audio onder de video's. Gelukkig heb ik bij heel veel video's kwalitatief redelijk goed geluid, dat helpt ontzettend bij de verstaanbaarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Ben:

Hi Bart,

 

Da's vervelend. Er staan een kleine 60 files achter de link, die ik gepost had. Sommige files zijn meer dan 400 keer gedownload zie ik, de 17 nieuwe zijn inmiddels allemaal meer dan 10 keer gedownload. Mogelijk/hopelijk ervaar je een tijdelijk probleem. Welke file probeerde je te downloaden?

 

Leuk om te lezen dat je geniet van de audio onder de video's. Gelukkig heb ik bij heel veel video's kwalitatief redelijk goed geluid, dat helpt ontzettend bij de verstaanbaarheid.

Hoi Ben,

 

Ik probeer de folder in zijn geheel te downloaden, maar voor mijn pc is dat klaarblijkelijk een beetje te veel :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met het advies dat Ed (Powermusic) geeft. De folder heeft 58 files, ik vermoed dat het in totaal iets van 15-20 Gb aan files is. Dat wordt dan wel een erg grote zip file en de kans op corruptie bij het downloaden/unzippen is dan veel groter dan wanneer je het file voor file download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel, Ben en Vincent, voor de uploads. Het wordt zeer gewaardeerd.

 

Ben, het valt me op dat bijna alle opnamen in de map gedateerd zijn op zondagen, behalve het blokje 26-08-2000, 02-09-2000 en 09-09-2000. Dat waren zaterdagen. Weet één van jullie of daar fouten ingeslopen zijn, of dat het programma inderdaad een tijdje naar de zaterdag verplaatst is? Of werd het misschien op beide dagen uitgezonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ben,

 

Ik ben er maar eens voor gaan zitten en heb naar de uitzendingen geluisterd. Had ik meteen moeten doen.

 

Ze blijken alle drie toch uit 2000 te komen:

- Bestand '260800' komt live vanaf de 'finaledag' van Sail 2000, zondag 27 augustus 2000.

- In aflevering '020900' zegt de presentator: "... vandaag is het 1969, precies 31 jaar geleden." Het is de eerste aflevering in een nieuw seizoen, en het format heeft een 'verjongingskuur' ondergaan, zoals twee weken van tevoren al werd gemeld (in aflevering '200800'). Deze moet dus zondag 3 september 2000 zijn.

- En aan het begin van '090900' vertelt de nieuwlezer dat minister Netelenbos het bezit van lasershields (voor in auto's) wil verbieden. Dat was nieuws in de krant (Trouw) van maandagochtend 11 september 2000. De uitzending lijkt mij dan van zondag 10 september 2000.

 

Groeten,

Marc

bewerkt door Tippie
verduidelijking
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
57 minuten geleden zei Ben:

Ik heb onlangs nog een "nest" DATjes met Steenen Tijdperk opnamen (terug)gevonden. Hierbij alvast uit 1999:

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

Kan zijn dat ik 'm verkeerd qua datum aangeleverd heb gekregen.

19990814001500StenenTijdperkRNI - gedownload op 9 juni 2005

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.