Jump to content

Reclame uitzending Youth Naaimachines bij Vitex. Radio Veronica 13-10-1960

cdb

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Similar Content

• By cdb
      Soms kom je wat tegen waarvan je denkt, wat hebben we hier? Hoe zou dat geklonken hebben?
      3 advertenties van Koeleman's Fabriekskantoor (tapijten,dekens, gordijnstoffen, meubelstoffering etc).

1. Veronica Advertentie 1960-05-07 Koeleman's Fabriekskantoor tussen 7.15 - 7.45  en plusmin 9 uur. (Leidsch Dagblad)
      2. Veronica Advertentie 1960-05-24 Koeleman's Fabriekskantoor. Gesproken brieven van  Rie aan Lies. Tussen 7 en 8 (Leidsch Dagblad)
      3. Veronica Advertentie 1963-01-15 Koeleman's Fabriekskantoor. Hallo Lies. (Algemeen Dagblad)

• By Theo Jansen
      Hallo Allen,

Ik ben op zoek naar nog twee top 100derds die de Tros in de jaren 80 heeft uitgezonden.
      Dit gebeurde tijdens de zogenaamde wisselnachten. Ik ben op zoek naar de radio uren.
      Ik zoek 1961 vanaf 3 uur (eerste 3 uur heb ik)
      en 1960 volledig
      Heeft iemand die toevallig en zou ze met me willen delen?
      De andere jaren 1959 tm 1971 heb ik volledig 
      Ook in scans van de lijsten ben ik geïnteresseerd. Volgens mij destijds afgedrukt in TROS-kompas.
      Ik heb scans van de jaren 1963, 1964 en 1965 (zie voorbeeld 1963)
      Alvast mijn grote dank voor je reactie cq bijdrage 

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
  • Member Statistics

• Total Members
      5,317
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Martin Vinther Rasmussen
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.