Spring naar bijdragen

Oude opnames


Eric

Aanbevolen berichten

Hallo allen, Zo in de loop der jaren heb ik al heel wat opnames van zeezenders maar ook USA radio etc. verzameld. 99% in mp3. Zo af en toe is dat zeker genieten en komen er herinneringen boven. Ik heb het meeste gedownload o.a. via dit forum, waar ik heel blij mee ben. Het begon met offshore radio. Ik heb ooit tweede helft jaren 70  iets opgenomen van Mi Amigo omdat ik samen met een neef in de studio's van Playa de Aro op bezoek ben geweest. We konden daar de groeten doen en dat werd ca. 6 weken later uitgezonden vanaf de Noordzee. Weet nog goed, Stan Haag en Michelle. Het was een ochtendshow van Michelle. Omdat ik naar school moest had ik thuis alles klaar gezet en mijn moeder heofde alleen maar de knop van de bandrecorder in te drukken. Later bleek er best een vevelend knetterje te horen te zijn. Geen idee of later oldies45 (hoor/ lees ik nooit meer wat van) de opname gecleaned heeft. Heb nl. ooit van de tape naar mp3 omgezet en geupload. Heb de opname hier niet meer bij de hand, maar die zwerft zeker nog wel ergens. Was meen ik iemand uit Amsterdam die de website toen runde, die de opname in ontvangst nam. Ook destijds contact gehad uit iemand uit Hilversum (met een zware motofiets) die ook iets met die site deed. Namen weet ik niet meer. Maar wellicht dat dit weer herinneringen bij iemand oproept?

Grts Eric   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor info Jan. Klo17 juni 2012pt, dat was m. Door op de naam te zoeken had ik weer een link. Zie ook 

Weet dat Oldies45 (volgens mij is dat Harm) erg goed werk deed door oude opnames te schonen. Hij wist het geluid vaak goed op te halen en eventuele storing te elimineren.

Zie dat Hans H (zit ook hier op het forum) nu de offshoreradio groep runt. Grts Eric

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.