Spring naar bijdragen

De stem....


chaldy

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
Op 25-1-2021 om 14:18 zei ruudam:

Oftewel Adriaan vd Graaf. 

Was eigenlijk NOB technicus radio. 

Helaas overleden. 

Ad heette LeComte. Hij was tussen '87 en '90 mijn collega bij de VARA Radio 3. Ik werkte vast bij De Popkrant en Vuurwerk, en deed af en toe productiewerk voor de Steen & Been Show (de Wensen voorbereiden). 
Onder de naam LeComte (eerst als De Graaf) werkte hij vanaf circa 1977 bij de VARA. Hij was begonnen als NOS-technicus en sprak ook spotjes in voor de Nationale Hitparade bij Felix. Hans Hoogendoorn was in 1975 allereerst De Stem van de VARA. Rond 1977 zijn Hans  en Ad van plek verwisseld.

 

Edwin
 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Juul:

Als mens was ie aardig maar als technicus was het geen "hoogvlieger". En dat blijkt ook want is wat anders gaan doen.

 

Tom Mulder en ik hebben regelmatig "verschil van inzicht" gehad met hem.

Ach, je probeert eens wat... Wie is zijn carrière wèl direct begonnen op wat zijn echte plek was, zou ik bijna zeggen?

Ad was wel een creatieve programmamaker. Ik denk dat hij er snel achter was dat daar zijn kracht lag. En bij zijn prachtige stem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.