Spring naar bijdragen

STACK opslagdienst gaat stoppen!


jhvdheuvel

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei jhvdheuvel:

Diverse leden van dit forum hebben hun bestanden op STACK staan. Lees zojuist op hun site dat deze gratis dienst per 10-2-2021 gaat stoppen. Houdt hier rekening mee!!!

 

Please login or register to see this link.

Ik heb voor een prikkie ( 3 euro pm) een upgrade gekocht. meteen 250 GB extra ook nog. Er staan teveel belangrijke dingen op mijn Stack dus ik houd hem aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Theo Jansen said:

Nou ik vind 1,25 TB voor 3,03 per maand toch wat aantrekkelijker...

 

Die 3,03 is voor slechts een jaar, daarna is het 6 nogwat en dus heb je het er na 4 jaar natuurlijk wel uit. Overigens kun je bij pCloud ook maandelijks betalen als dat je voorkeur heeft. Stack is qua maandelijkse kosten een van de duurdere cloud aanbieders en bovendien vrij onbetrouwbaar aangezien ze enerzijds dus data zijn kwijtgeraakt omdat ze hun infrastructuur niet goed op orde hadden en anderzijds dus gewoon hun keiharde beloftes niet nakomen. Het was leuk toen het gratis was maar als betaalde dienst ga ik persoonlijk liever in zee met een bedrijf dat wat beter te boek staat en goedkoper is. Maar goed dat is een persoonlijke keuze. Ik gaf een optie aan voor mensen die nu twijfelen wat ze willen doen. Ik raad iig iedereen aan om minimaal eens goed te gaan googlen en reviews van aanbieders te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Eergisteren:

... bovendien vrij onbetrouwbaar aangezien ze enerzijds dus data zijn kwijtgeraakt omdat ze hun infrastructuur niet goed op orde hadden...

 

Dan heb je niet goed gelezen wat er is gebeurd en wat de reden is voor het opheffen van het gratis account. In tegenstelling tot de betaalde accounts was er geen backup opgenomen in het gratis pakket. Kon je ook terugvinden in de voorwaarden. Dat vond men achteraf na de crach niet wenselijk en gratis account daarmee uitbreiden is een aardige kostenpost. Vandaar de ze besloten hebben om het gratis account op te heffen en aan de bestaande gebruikers een aanbod te doen om een upgrade te doen of anders hun account te beëindigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vincent:

 

Dan heb je niet goed gelezen wat er is gebeurd en wat de reden is voor het opheffen van het gratis account. In tegenstelling tot de betaalde accounts was er geen backup opgenomen in het gratis pakket. Kon je ook terugvinden in de voorwaarden. Dat vond men achteraf na de crach niet wenselijk en gratis account daarmee uitbreiden is een aardige kostenpost. Vandaar de ze besloten hebben om het gratis account op te heffen en aan de bestaande gebruikers een aanbod te doen om een upgrade te doen of anders hun account te beëindigen. 

Klopt inderdaad, dat stond al in de voorwaarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 hours ago, Vincent said:

 

Dan heb je niet goed gelezen wat er is gebeurd en wat de reden is voor het opheffen van het gratis account. In tegenstelling tot de betaalde accounts was er geen backup opgenomen in het gratis pakket. Kon je ook terugvinden in de voorwaarden. Dat vond men achteraf na de crach niet wenselijk en gratis account daarmee uitbreiden is een aardige kostenpost. Vandaar de ze besloten hebben om het gratis account op te heffen en aan de bestaande gebruikers een aanbod te doen om een upgrade te doen of anders hun account te beëindigen. 

En wat zou ik daar dan niet goed aan gelezen hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.