Spring naar bijdragen

Ik moet niezen Gerard Smit


hans knot

Aanbevolen berichten

Sheila et Ringo – Les gondales à Venice (Instrumentaal). De achterkant van de hitsingle ‘Les gondales à Venice’ is de instrumentale uitvoering van het nummer. Uitgebracht in 1973 op het Carrere platenlabel. Gerard Smit op Radio Noordzee had een fake reclamespot voor een lp met eigen gemaakte liedjes waarvoor hij diep in de Radio Noordzee discotheek was gedoken. De persiflage op de K-tell spots had op 21 seconden deze instrumentale versie voor zijn song ‘Ik moet niezen’. Trouwens Sheila, haar loopbaan begon reeds in 1963, heeft in de loop van de decennia meer dan 85 miljoen platen verkocht. Ook werd ze wereldwijd bekend als Sheila and the Black Devotion.   

 

Sheila et Ringo - Les gondales à Venice (Instrumental). The backside of the hit single 'Les gondales à Venice' is the instrumental version of the song. Released in 1973 on the Carrere record label. Gerard Smit on Radio Noordzee had a fake commercial for an LP with homemade songs for which he had dived deep into the Radio Noordzee discotheque. The persiflage on the K-tell spots had this instrumental version at 21 seconds for his song 'Ik moet niezen' (I have to sneeze). By the way, Sheila, who started her career as early as 1963, has sold more than 85 million records over the decades. She also became known worldwide as Sheila and the Black Devotion.  

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.