Spring naar bijdragen

Radio 1 (NPS) Hoorspelserie Bommel


David Peeters

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...
Op 7-12-2020 om 10:50 zei David Peeters:

Bommel was een serie hoorspelen over de avonturen van heer Olivier B. Bommel en zijn vriend Tom Poes die van 5 februari 2007 tot en met 15 januari 2010 werd uitgezonden door de NPS op Radio 1.

 

De serie bestaat uit 440 delen, elk 15 minuten. Voor de geïnteresseerden is er een website waar het hoorspel te downloaden is als podcast.

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Een voorbeeld: Please login or register to see this link.

Om deze nog even te kicken: ik dacht heel even dat alles reeds offline was behalve de laatste twee verhalen. Niks van waar, hoewel Please login or register to see this link. enkel die laatste reeksjes vertoont met bijbehorende metadata zoals titel en uitzenddatum. Maar, ze gaven ook meteen een voorbeeldlink.

 

En dan wordt het al snel een leuke onderneming om die 3 cijfertjes eens na te lopen (of Excel te gebruiken, een beetje aan te klooien en het uiteindelijke lijstje door een download manager als jDownloader te trekken, ahum). Werkt nog altijd, en dat mag ook wel eens gezegd worden :D

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, de site geeft het in terugwerkende vorm weer, dus de nieuwste uitzending staat bovenaan. De oudere verhalen staan nog online (zij het zonder metadata dus informatie over uitzenddata, titels en alles), maar weggestopt achter een URL (eindigend op een lager getal van 3 cijfers.mp3), waar ik van de redactie alhier helaas niet direct naar mag deeplinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de verwijzing! Ik had ooit een deel opgeslagen, nu heb ik het compleet!

Mooi dat het er nog is, en ook nog vindbaar.

Als ik er iemand een plezier mee kan doen. wil ik ze alle 770 wel per 100 op een downloadsite zetten.

Scheelt je een hoop werk, niet iedereen is handig met Excel...

Ik hoor het wel.

Jan

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat ik kon helpen met de tip! Ik kan 'm wel even een weekje voor de liefhebbers op een Filemail-server knallen, maar ik heb momenteel geen webspace waar ik het totaal (16 gig) voor langere tijd op kwijt kan. Weet ook niet in hoeverre het 'gewenst' is, omdat het ook nog steeds op de omroepsites staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.