Spring naar bijdragen

gastdeejay in nachtklup veronica


hans knot

Aanbevolen berichten

 

Kenny Burrell – Everyday I have the blues. Een heerlijk swingend nummer van de gitarist Kenny Burrell, die vaker wordt genoemd in de discografie. ‘Every day I have the blues’ werd gecomponeerd door Peter Chatham en door Burrell opgenomen op de in 1968 op het Verve label verschenen lp ‘Blues the common ground’. Het nummer werd door gastdeejay Geert Kort uit Schoorl gebruikt in het nachtprogramma  Nachtklup van Gerard de Vries op Radio Veronica in 1968. Het was een uitzondering dat in dat programma een gastdeejay voorbij kwam. Maar zoals een collega van hem mij vertelde: “de jongen had een mooie stem, de jongen had een uitstekende muziekkeuze en de jongen was een mooie jongen.”

 

Kenny Burrell - Everyday I have the blues. A lovely swinging song by guitarist Kenny Burrell, who is often mentioned in discography. Every day I have the blues' was composed by Peter Chatham and recorded by Burrell on the 1968 Verve label album 'Blues the common ground'. The song was used by guest DJ Geert Kort from Schoorl in the night programme Nachtklup by Gerard de Vries on Radio Veronica in June 1971. It was an exception that a guestdeejay passed by in that programme. But as a colleague of his told me: "the boy had a beautiful voice, the boy had an excellent choice of music and the boy was a beautiful boy".

Please login or register to see this link.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

" It was an exception that a guestdeejay passed by in that programme. But as a colleague of his told me: "the boy had a beautiful voice, the boy had an excellent choice of music and the boy was a beautiful boy"."

 

Past wel bij Gerard,....................................

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.