Spring naar bijdragen

VOO Radio 3 - 18-12-1993 - 0700-1800 - Gijs Staverman, Edwin Diergaarde, Jeroen van Inkel, Edwin Evers


Vincent

Aanbevolen berichten

Met Gijs die een beetje verbouwd de Top 40 (moest) presenteren terwijl hij de week ervoor nog aankondigde dat toen de allerlaatste Top 40 zou worden uitgezonden. Daar stak de rechter dus een stokje en kon hij op 18 december weer de Top 40 presenteren. Het is me niet helemaal duidelijk of een week later op eerste kerstdag de Top 40 ook nog te horen was. Vooralsnog ga ik ervan uit dit de laatste Top 40 was bij de publieke omroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeroen Gijs en Rob die deden dat dus met zijn drieën die uren. En ik weet nog precies dat ze een hele speciale tune gebruikten als uuropener.

Het was op de wijs van All Alone for Christmas, het liedje uit de film van Home Alone 2.

De tekst was zo: 

 

Dit is Veronica op Radio 3,

Is het waar dat ik drie kerstmannen zie.

Gijs, Jeroen en Rob 

Presenteren Kerstpop.

 

En weet ook nog dat Edwin Evers inbelde in de uitzending vanaf zijn vakantie adres.

Het sneeuwde zei hij. Toen dacht iedereen dat Edwin op wintersport was.

Nee hoor, het sneeuwde op de televisie.

 

Ja was mooie uitzending, jammer dat ik het toen niet had opgenomen.

 

En Vincent bedankt voor deze mooie opnames. Gaaf om die weer te horen.

Leuk om te weten wat er allemaal voor die laatste top 40 allemaal kwam, die hele dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jarno1973:

Een paar jaar geleden vroeg Vincent of er iemand opnames had van de jaarlijst, die niet was uitgezonden, en nu heeft hij de hele dag geplaatst.

 

Klopt. En al die jaarlijsten die we toen hebben achterhaald en hebben gedigitaliseerd (alles!) zijn beschikbaar gekomen via de Mega Top 50 site. 

 

3 uur geleden zei dave76:

Eindelijk na jaren het verlossende antwoord. Hieruit wordt duidelijk dat dus op 18 december 1993 de allerlaatste Top 40 op de publieke omroep te horen was. Dank voor het plaatsen.

 

Ik kwam deze dag toevallig tegen en dacht: gisteren was het 18 december. Mooi dat het gelijk een antwoordt heeft gegeven op deze vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.