Spring naar bijdragen

De Kerst programma's op 192 Radio


Juul

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren avond intens zitten genieten van het interview wat Klaas Vaak had met Bruce Johnston van de Beach Boys.

Ik had het eigenlijk nooit in zijn geheel beluisterd. Ik hou van de zeer relaxte manier waarop Bruce zit te vertellen.

Ik kom er weer helemaal van in de stemming om naar het Sunflower album te luisteren.

Ook mooi is de tijdsgeest van de muziek waarin dit interview is opgenomen. Voor mij is 1970 een hele mooie en interessante muziek periode.

 

Hulde aan Ad Bouman om dit weer eens terug te halen.

 

Wim de Lang 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze waren in Nederland om op te treden 18, 19 en 20 dec. 1970.

Het interview werd opgenomen op 15 december.

techn. Nol Vis

 

De Beach Boys namen eind 1970 in Nederland hun LP "Holland" op, vlakbij: in de studio te Baambrugge. Bruce Johnston woonde tijdelijk in Laren (nh) en was een radiofanaat, die in de laatste week van uitzendingen ook bij Radio London was gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Bruce Johnston woonde tijdelijk in Laren (nh) en was een radiofanaat, die in de laatste week van uitzendingen ook bij Radio London was gaan kijken.

 

En dat was op 11 augustus 1967.

 

"With last week's 'Big L Exclusive', Heroes and Villains, rocketing straight into the Fab at joint #1, Keith Skues returned to the Galaxy accompanied by the Beach Boys' Bruce Johnson. Bruce was interviewed by Stewpot, and even did a few live reads of commercials. (It probably never occurred to anyone that this could be construed as a celebrity endorsing a product!) The highlights of Bruce's visit were repeated during the following day's programmes.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Hier te beluisteren (matige kwaliteit) vanaf 28 minuten.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei wim1958:

Ik heb ook genoten. En lekker kerst ontbijt met Ad Bouman op de radio. Ik ben zo dankbaar dat we dit soort dingen nog steeds mogen beleven. Juul wil je Ad mijn dank overbrengen? Zoals de Engelsen zeggen:"He s one of a kind" 

 

Wim de Lang 

Opmerking van Ad bij de Kelly family, als je flink gedronken heb is het wel een leuke plaat.😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.