Spring naar bijdragen

29 december 1985, vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

On 12/29/2020 at 12:14 PM, Offshoreradio Mi Amigo said:

Voor wie deze nog niet had Tape 340 Mi Amigo 29 12 1975 1000 - 1100  Michelle koffie met of zonder 

 

Please login or register to see this link.

 

Groet Philip

 

 

 

 

I think the point that Philip is making, is that Michelle says that it is 1300, when the tape number tells us that it is 1000 on the 29th.

Mvg,

John C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JOCOOLE:

I think the point that Philip is making, is that Michelle says that it is 1300, when the tape number tells us that it is 1000 on the 29th.

Mvg,

John C

Michelle says "Timex time is 10.00 o'clock" so I don't think there is an issue.

 

This is one of the cassettes taken from board the MV Mi Amigo by captain Werner de Zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tape number is 340. That is 1000-1100: Please login or register to see this link.

 

Ik heb deze cassette een jaar of 10 geleden gekregen van Werner Zwart. Hij woonde toendertijd in Spanje.

 

Wat ik me alleen afvraag: wat heeft deze opname te maken met de topic? Het was niet 35 jaar geleden dat dit werd uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.