Spring naar bijdragen

Felix Meurders op 5, wie neemt op?


rauhfaser

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei rauhfaser:

Goedemorgen, de beste wensen!

Zijn er mensen die morgen de eerste uitzending van FM op 5, het nieuwe programma van Felix Meurders vastleggen en hier willen delen?

De stream van Radio5 is in ieder geval makkelijk op te nemen met TotalRecorder o.i.d.:

Please login or register to see this link.

 

Ik heb tvstreamrecord op de Synology in ieder geval al geprogrammeerd.

Wordt nu wel kiezen tussen FM en ExtraGold op de zaterdagochtend...

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ik zal het programma van Felix Meurders opnemen. Op de website van NPO radio5 zal het programma begin Januari ook te downloaden zijn. Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe programma van Felix. In de Varagids van deze week staat een artikel, over het nieuwe programma. Terug te vinden bij Varagids.nl

Veel plezier zaterdagmorgen tussen 10 en 12 uur, op NPO Radio5 met het nieuwe programma van Felix Meurders.

 

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk hoe Felix na 35 jaar gewoon de draad weer oppakt als discjockey!

 

En hij draait weer Eveline van Bert de Coninck (interviewt hem zelfs), weet ik weer hoe ik dat geweldige lied ontdekte destijds. En Ramses, en een mooi liedje in het Limburgs van Arno Adams. Er is iets vreselijk misgegaan in het discjockeywezen sinds Felix ermee ophield. (Of ben ik daarna misschien volwassen geworden? Nee, denk het niet.)

bewerkt door Sylvester
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.