Spring naar bijdragen

VOO - 1981


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik herinner me uit de Top 40 in 1981 (en volgens mij ook nog in '82) een rubriek die ik helaas in nog geen enkele van de oude uitzendingen ben tegengekomen.

 

Rond 17.30 uur draaide Lex altijd een oude jingle uit de zeezendertijd.

 

Anno 2021 hebben we die pakketten natuurlijk allemaal compleet op onze harde schijven staan, maar in '81 was die zeezendertijd nog iets heel bijzonders, zeker voor mensen als ik die die tijd niet bewust hebben meegemaakt. Elke vrijdag zat ik met de cassetterecorder klaar. Ik ben benieuwd of ik er nog uitzendingen zijn waar deze rubriek in zit. 

 

Edwin

NB: Inmiddels twee gevonden, één in een Top 40 met Lex en eentje met Bart. In beide gevallen  wel jingles die ook op de 100 Jingles-LP staan. Ik weet nog dat Lex ook andere, toen voor mij onbekende jingles draaide. 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

De dag nadat Lex en Bart als gastdiscjockeys namens 'Radio Harmonica' te gast waren geweest in de TROS Top 50.
En om half zes als oude Veronica jingle de tune van Sangria door Sandy Coast.

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei rauhfaser:

De dag nadat Lex en Bart als gastdiscjockeys namens 'Radio Harmonica' te gast waren geweest in de TROS Top 50.
En om half zes als oude Veronica jingle de tune van Sangria door Sandy Coast.

Heeft iemand daar nog opnames van die uitzending het was ook leuk en grappig om te horen hoe ze die TROS en VOO-jingles aan elkaar hadden geplakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei dave76:

Hier is de laatste aflevering van Kletskop voor 1981.

VOO-H1-19811230-1000-1045-AnetteVanTrigt-Kletskop-AndreVanDuin.mp3

 

Please login or register to see this link.

Dave,

 

Volgens mij is het een goed gebruik, dat je eventuele aanvullingen op dit topic, dat door Vincent is geïntroduceerd, pas doet op het moment, dat de datum door Vincent wordt overgeslagen.

 

Vincent is vandaag aangekomen op 2-12-1981 en jouw bijdrage is van 30-12-1981. Hiermee loop je eigenlijk op de troepen vooruit. Het had best gekund, dat Vincent, dit over enkele dagen ter beschikking stelt en dan zou je ook de "eer"  aan hem moeten laten. Mocht over enige tijd blijken, dat Vincent deze datum overslaat, dan is jouw bijdrage zeer welkom.

 

Zie ook de bijdragen van medeforumlid Hans Hendriks in dit topic, die zich wel houdt aan deze "ongeschreven wet".

 

Met vriendelijke groet,

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Dave,

 

Volgens mij is het een goed gebruik, dat je eventuele aanvullingen op dit topic, dat door Vincent is geïntroduceerd, pas doet op het moment, dat de datum door Vincent wordt overgeslagen.

 

Vincent is vandaag aangekomen op 2-12-1981 en jouw bijdrage is van 30-12-1981. Hiermee loop je eigenlijk op de troepen vooruit. Het had best gekund, dat Vincent, dit over enkele dagen ter beschikking stelt en dan zou je ook de "eer"  aan hem moeten laten. Mocht over enige tijd blijken, dat Vincent deze datum overslaat, dan is jouw bijdrage zeer welkom.

 

Zie ook de bijdragen van medeforumlid Hans Hendriks in dit topic, die zich wel houdt aan deze "ongeschreven wet".

 

Met vriendelijke groet,

Gerard

 

Beste Gerard,

 

Ik ben me heel goed bewust dat ik wat vroeg ben met de waarschijnlijk laatste VOO uitzending van 1981.

Ik dacht gewoonweg hem alvast te plaatsen en stond er niet bij stil dat dit gepast was voor bepaalde leden.

Dat je je hierin niet kan vinden is je goed recht. We zijn Vincent allemaal dankbaar voor dit prachtige topic.

Ik weet wat zijn toekomstplannen betreffende VOO zijn en dat is echt iets waanzinnigs om naar uit te kijken en ook

een monsterklus om dit allemaal te realiseren dus laten we ons niet zo druk maken over een kleine misstap ok.

Tegen Vincent zeg ik alleen maar hulde en ik zal ook in de toekomst blijven aanvullen, maar dan kijkend naar de datum waar je op dat moment bent.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Martin1968:

Onderstaand opname is 2x zo lang als die van Dave:

 

Please login or register to see this link.

 

We willen tenslotte niets missen...

Die heb ik ook maar kon hem alleen niet zo snel vinden dus plaatste ik wat ik op dat moment voorhanden had. Is op z'n minst iets nietwaar?

bewerkt door dave76
  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Martin1968:

Kwestie van deugdelijk archiveren, Dave. Door jouw handelen hadden anderen de gehele opname bijna gemist.

 

Moet je er echt zo'n heisa van maken Martin? Werkelijk? Door één fout van mijn kant. Ik heb gewoon niet goed opgelet.

Laten we het leuk houden in dit mooie topic ja. Ik heb Vincent hierover allang gesproken dus als we dit nu kunnen laten rusten dan graag ok.

  • Vind ik leuk 3
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.