Spring naar bijdragen

Radio Seagull


Vincent

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Vincent,

 

Nog even aanvullend wat hierboven vermeld wordt.

De tape start om 03.34 uur met een programma van Norman Barrington.

Tot een kwartier voor het einde van de tape blijft hij te horen, waarbij enkele edits voorkomen. Zijn programma loopt tot 05.00 uur, daarna is er tussen 05.00 en 06.00 uur nonstopmuziek, waarvan hier dus een kwartier te horen is en eindigend met, zoals hierboven vermeld,  enkele Mi Amigo-jingles en tunes.

 

Gerard

Leuk uitgezocht. Dus 334-500 Norman Barrington 50 min edits, 500-600 15 min nonstop edits. De Mi Amigo jingles horen hier niet thuis, want op 30 september 73 om 6u is het tijd voor radio... Atlantis.

de Joepie spot was wel te horen op radio atlantis, ingezongen door de zanger van het Atlantis lied King Harris, ook wel bekend als Eddy Govert die die Mi Amigo jingles maakte.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bart lapiere:

Norman zegt in zijn programma dat Radio Mi Amigo om 0600 start met uitzenden. Dus denk ik dat die Mi Amigo jingles er wel bij horen.

Daarom dacht ik aan 1974.

En zit al in mijn archief met als datum 16-02-1974.

het kan inderdaad alleen maar 1974 zijn voor 23 febr.74. Dan wordt dit 16 februari

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

Bedankt voor het uitzoeken en dateren van de opname. Ik heb het aangepast.

 

Please login or register to see this link.

Dit zou eigenlijk moeten thuishoren bij Atlantis, Johnny Jason in het Engels en het Duits met tests na de mastbreuk. Wel is het zo dat er op 4 oktober geen radiostation wordt vernoemd in de uitzendingen, maar op 5 oktober is het dan weer Atlantis met de noodantenne die op 18 oktober het weer begeeft.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bert ree:

Dit zou eigenlijk moeten thuishoren bij Atlantis, Johnny Jason in het Engels en het Duits met tests na de mastbreuk. Wel is het zo dat er op 4 oktober geen radiostation wordt vernoemd in de uitzendingen, maar op 5 oktober is het dan weer Atlantis met de noodantenne die op 18 oktober het weer begeeft.

Mee eens Bert. Atlantis!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

Het is weer bijgewerkt, bedankt voor de correcties/aanvullingen.

 

 

Please login or register to see this link.

Vincent,

 

Ik heb deze opname genoteerd staan met de datum 20-1-1974. Maar 100% zekerheid heb ik daar niet over.

Uit de opname zou moeten blijken, dat het om een zondag gaat.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.