Spring naar bijdragen

6 februari 1986, vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Vincent:

Radio Monique
Please login or register to see this link.

 

Datum kan niet kloppen, want Mark was niet op de Ross en 6-2-1986 was geen zondag. Zondagen dat hij wel op de Ross was zijn: 23-2, 2-3, 9-3, 6-4, 20-4, 27-4 en 22-6. Volgens de lijst van Janfre is dit programma niet van 27-4. Bij het beluisteren kwam ik er niet achter van welke datum dit programma is. Gr.thijs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei thijs5326:

 

Datum kan niet kloppen, want Mark was niet op de Ross en 6-2-1986 was geen zondag. Zondagen dat hij wel op de Ross was zijn: 23-2, 2-3, 9-3, 6-4, 20-4, 27-4 en 22-6. Volgens de lijst van Janfre is dit programma niet van 27-4. Bij het beluisteren kwam ik er niet achter van welke datum dit programma is. Gr.thijs 

Beste Vincent en Thijs,

 

Daar kwam ik ook niet achter.

 

Omdat Vincent er 6-2-1986 van heeft gemaakt, denk ik dat 6-4-1986 een correcte datumweergave is. Inderdaad geen 100% garantie.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 hours ago, Martin1968 said:

Mark Stam is eerder aangeboden met als datum 2 maart 1986.

 

Please login or register to see this link.

If this date is correct then Jan-Fre's Offshore Radio Index will need amending from 6th February to 2nd March, since the running order from Dave Andrews to Internationaal Onbijt coincides.

Mvg,

John C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.