Spring naar bijdragen

Muziekcollectie


Sea Radio

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar top 40-muziek uit de jaren 70-80-90 in mp3-formaat. Waar kan ik terecht om maandelijks en tegen betaling een nieuwe lading muziek binnen te krijgen? Ik weet dat dat bestaat en volledig legaal is maar de vraag is waar ik terecht kan.

 

I am looking for top 40 music from 70s-80s-90s in mp3 format. Where can I go to receive a new shipment of music every month for a fee? I know that exists and is completely legal, but the question is where I can go. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2021 om 14:13 zei Sea Radio:

Ik ben op zoek naar top 40-muziek uit de jaren 70-80-90 in mp3-formaat.

 

Als geld geen rol speelt?

 

"I Like Music are proud owners of the world’s most complete commercial music database. Originally cultivated by avid vinyl collector and BBC Radio 2 Producer, Phil ‘The Collector’ Swern, our unique catalogue includes every Top 40 single since the UK charts began in 1952, and the majority of the US Hot 100.

 

After years of digitising audio and refining data, this incredible collection is available for professionals to browse, stream and download in broadcast quality." 

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.