Spring naar bijdragen

The Earring live


Juul

Aanbevolen berichten

Wat mij verbaast is dat ik hier nergens iets zie over de Golden Earring en George Kooymans.

Dit n.a.v. z'n bericht dat hij lijdt aan de ziekte ALS.

Zouden er hier nu helemaal geen "fans" van de Earring zijn?   Of iedereen druk?

 

Welnu, laat ik dan maar iets doen als herdenking aan de band. We deden op 4 oktober 1997 op Radio een live optreden vanuit het legendarische poppodium  't Paard in den Haag.

 

Hier de "muzieklijn opname  van de  meelooptape".  ( dus voordat het de zender opging. )

 

Please login or register to see this link.

 

In dat zelfde jaar deden we in Poster The Golden Earrings story in 6 delen.

Ik geloof dat ik die al eens hier poste.

 

 

1.jpg

 

3.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A.L.S. is een vreselijke spierziekte. 25 jaar geleden werd m'n neef van 40 er door getroffen.

Het begon ermee dat hij moeilijker begon te praten. Langzamerhand vielen er steeds meer spieren uit. Al snel zat hij in een rolstoel en uiteindelijk kon hij z'n hoofd ook niet meer omhoog houden. Mentaal mankeerde hij niks, maar fysiek kon hij niks meer en moest hij overal mee geholpen worden. Na 7 jaar strijden was hij helemaal op en liet hij, zoals afgesproken was, de dokter komen. Gelukkig hebben z'n naasten in alle rust afscheid van hem kunnen nemen. Deze ziekte gun ik m'n ergste vijand nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Harm ten Brink:

Wat moet ik schrijven behalve ach en wee? Het is hoe dan ook tragisch voor de betrokkenen...

En slechts 5 platen rouleren in mijn rotatielijst.

Ik neem vanzelfsprekend aan dat de rechten bij de TROS liggen, anders zou ik die 6 delige serie gewoon uitzenden.

 

 

Officieel liggen de rechten daar Inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.