Spring naar bijdragen

Veronica (VOO) - Track to the future jingles met andere teksten of logo


pvanklei

Aanbevolen berichten

Dat heb ik nou ook vaak Peter.

Veel mensen doen "downloaden......hebben"  enz. Ze vergeten vervolgens op te schrijven vaak van wie het komt.

En dan schrijven ze "met dank aan de oorspronkelijke uploader", dat nog net wel.

Erg teleurstellend, dat deel ik met je.

 

PS. Ik was niet bij de downloaders, valt buiten mijn belangstelling.   hi

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei pvanklei:

132 downloads en dan 5 reacties 🤔

met die van mij 7, geluksgetal ;) 

ps als je naar de views kijkt geeft dat een beter beeld

Soms klik ik op een pixeldrain download en lukt het niet

maar het klikaantal loopt dan wel op soms klikken mensen 2x of zelfs 3x of meer

om een download binnen te krijgen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei pvanklei:

132 downloads en dan 5 reacties 🤔

 

Ik heb het ook gedownload en afgeluisterd op 7 februari, maar ik vind het maar een slecht (zenuwen) pakket en moet ik daar dan voor bedanken?

 

Trouwens op allerlei andere sites (dus niet alleen hier) waar je iets kan downloaden ( binnenharken) wordt er weinig bedankt/geliket, dat is nu eenmaal zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Ik heb het ook gedownload en afgeluisterd op 7 februari, maar ik vind het maar een slecht (zenuwen) pakket en moet ik daar dan voor bedanken?

 

Trouwens op allerlei andere sites (dus niet alleen hier) waar je iets kan downloaden ( binnenharken) wordt er weinig bedankt/geliket, dat is nu eenmaal zo.

Je hoeft mij zeker niet te bedanken Robin. Volgens mij heb ik dat niet geschreven.

Ik constateerde alleen een hoop Views en Downloads en weinig reacties.

Het is mij bekend dat niet iedereen reageert, maar ik vond dit wel heel erg weinig.

Overigens ben ik zelf ook niet weg van de meeste cuts uit dit pakket.

 

Groet en fijne zondag.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een leuke noot en wellicht al bekend, dit zijn resings van het WRMF package van Thompson Creative. Hier een voorbeeld, waar de jingle 'Het Start van het Weekend' op is nagezongen:

 

Please login or register to see this link.

 

En hier een voorbeeld van een jingle die naar mijn weten op Radio 3 werd gebruikt. Excuseer de lage kwaliteit:

Please login or register to see this link.

 

bewerkt door Oever532
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Oever532:

Misschien een leuke noot en wellicht al bekend, dit zijn resings van het WRMF package van Thompson Creative. Hier een voorbeeld, waar de jingle 'Het Start van het Weekend' op is nagezongen:

 

Please login or register to see this link.

Volgens mij is het pakket custom voor Veronica gemaakt en zijn daarna een aantal cuts voor WRMF ingezongen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 13-2-2021 om 20:01 zei Juul:

Dat heb ik nou ook vaak Peter.

Veel mensen doen "downloaden......hebben"  enz. Ze vergeten vervolgens op te schrijven vaak van wie het komt.

En dan schrijven ze "met dank aan de oorspronkelijke uploader", dat nog net wel.

Erg teleurstellend, dat deel ik met je.

 

PS. Ik was niet bij de downloaders, valt buiten mijn belangstelling.   hi

 

 

 

 

 



 

 

Op 13-2-2021 om 19:53 zei pvanklei:

132 downloads en dan 5 reacties 🤔

Dit maken we allemaal wel mee.

Ik plaats iets omdat ikzelf denk, verwacht of weet dat een aantal forumleden er plezier aan zullen hebben, niet om duimpjes te verzamelen. Maar dat is persoonlijk.

'Views' geven niet altijd weer hoeveel verschillende mensen hebben gekeken. Soms keer ik drie of vier keer terug bij een item voor ik besluit het al dan niet te downloaden.

In dit specifieke geval valt het buiten mijn interesseveld, maar dat hoor ik pas na het beluisteren. 
Overigens heb je naast de inhoudelijke reacties ook een aantal 'likes' gehad. Ikzelf had niet geliked, omdat het pakket me inhoudelijk niet aanstond. Wel bedankt voor de gedane moeite overigens.

 

Edwin


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.