Spring naar bijdragen

1977-12-13 VARA


jan V

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei jan V:

1977-12-13  Felix Meurders - Zoekplaatje 1200-1300 Please login or register to see this link.

1977-12-13 Felix Meurders - Zoekplaatje 1300-1400 Please login or register to see this link.

1977-12-13 Frits Spits - Spitsbeeld 1400-1500 Please login or register to see this link.

1977-12-13 Frits Spits - Spitsbeeld 1500-1600 Please login or register to see this link.

 

gr jan V

Beste Jan,

 

2 mooie programma's om terug te beluisteren.

Dit was Hilversum 3 destijds op z'n best.

Dank hiervoor.

 

Gerard

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk bedankt hiervoor dat is een mooie aanwinst voor het archief.
Wel jammer dat er bij Frits Spits Spitsbeeld zoveel muis kliks te horen zijn van de computer.
Maar dit is beter dan helemaal niks, ik had het nog niet en ben er heel erg blij mee.Heel erg bedankt voor dit alles.

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Max:

Hartelijk bedankt hiervoor dat is een mooie aanwinst voor het archief.
Wel jammer dat er bij Frits Spits Spitsbeeld zoveel muis kliks te horen zijn van de computer.
Maar dit is beter dan helemaal niks, ik had het nog niet en ben er heel erg blij mee.Heel erg bedankt voor dit alles.

 


Ik ben de eerste bron van deze opnames en dus 'verantwoordelijk' voor de bijgeluiden.
Ik had vanuit mijn werk toegang tot de files Beeld & Geluid-files, maar kon die alleen binnenhalen door ze 'realtime' af te spelen op mijn PC. Ik moest natuurlijk wel gewoon door met mijn werk, vandaar de muiskliks. Maar inderdaad, beter dan niks toch?.

Ik heb vrijwel de gehele dinsdag toen binnengehaald (Delen van de maandag, woensdag en vrijdag ook trouwens). 

Wat de rest van de VARA-dinsdag betreft: op 11 januari heb ik hier 51 files geplaatst, waaronder deze vier. 




Edwin

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rauhfaser:


Ik ben de eerste bron van deze opnames en dus 'verantwoordelijk' voor de bijgeluiden.
Ik had vanuit mijn werk toegang tot de files Beeld & Geluid-files, maar kon die alleen binnenhalen door ze 'realtime' af te spelen op mijn PC. Ik moest natuurlijk wel gewoon door met mijn werk, vandaar de muiskliks. Maar inderdaad, beter dan niks toch?.

Ik heb vrijwel de gehele dinsdag toen binnengehaald (Delen van de maandag, woensdag en vrijdag ook trouwens). 

Wat de rest van de VARA-dinsdag betreft: op 11 januari heb ik hier 51 files geplaatst, waaronder deze vier. 




Edwin

Edwin bedankt ..ik heb staan 2015-10-07 toen heb ik ze binnengehaald waren die ook van jou.

 

gr jan V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.