Spring naar bijdragen

Top 40 1992


Musicman

Aanbevolen berichten

Iedereen (en in het bijzonder Dave) hartelijk dank voor alle aanvullingen en correcties. 

Het maakt de verzameling nog mooier dan hij al was.

 

Morgen nog het jaar 1993 en dan droogt het voor mij op qua Top 40's.

Ik was (en ben) meer van de beat/wiet muziek dan van de pilletjes muziek, om het zo maar uit te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei capitalguy:

 

maar de lijst zegt 26 december 1992 Please login or register to see this link.

Maar als je klikt op die lijst naar het pijltje rechts van die datum, kun je zien, dat hij meteen naar week 2 is 9 januari 1993 springt. Van week 1 is geen lijst gemaakt, daarom is in het begin van het nieuwe jaar lijst 52 uit 1992 gebruikt.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom heb ik de Top 40 van 2 januari 1993 ook hier geplaatst zodat het voor iedereen duidelijk is.

Gijs wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar en geeft aan dat het nummer 1 is terwijl het in feite ook voor week 52 van 1992 is. Dit kwam wel vaker voor. Bijvoorbeeld met de Top 40 uitzending van 1 januari 1988. Lex legt daarin ook uit hoe het precies zit met die weken.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het toch wel een leuke tijd.Als je naar het gedrukte exemplaar kijkt, dan zie je dat de top 40 op de radio tot 17.00 duurt.

En als het afgelopen was, dan hoefde je maar even te wachten en dan kwam de top 40 alweer op tv. 20 minuten later.

En zowel de radio uitzending en de tv uitzending staan hier nu. Dat is wel gaaf!

En dan die cd's die er onder staan van Arcade. Ik was er helemaal weg van, allemaal wilde ik die hebben.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.