Jump to content

Afkicken

SIrhc

Recommended Posts

Leuk initiatief! Misschien nog een tip voor wie het niet weet, elke week deel ik van maandag t/m donderdag een uitzending van Stenders Eetvermaak in de club 3FM-archief. 😉 Vrijdag beginnen we daar met de '3FM Classic Request' week.

Edited by David Peeters
  • Like 4

7 uur geleden zei David Peeters:

Leuk initiatief! Misschien nog een tip voor wie het niet weet, elke week deel ik van maandag t/m donderdag een uitzending van Stenders Eetvermaak in de club 3FM-archief. 😉 Vrijdag beginnen we daar met de '3FM Classic Request' week.

Jazeker! En dat wordt ook zeer gewaardeerd. Alleen 2008 had ik al helemaal compleet van Rob.
Maar de Ekstra Weekends van 2008 had ik nog niet compleet, dus dat is ook zeer fijn!

• Like 2

• 3 weeks later...
Op 21-3-2021 om 14:17 zei SIrhc:

Hier een begin!
Afl. 1, 2 en 3 van Stenders Sixties & Seventies Standards (oftwel Inlijsten)
wat op Radio 192 wordt uitgezonden! 

Please login or register to see this link.

Dank hiervoor !
Wanneer zijn deze uitgezonden ?

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
  • Member Statistics

• Total Members
      5,323
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Frans van R
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.