Spring naar bijdragen

Hans ten Hoge zijn eerste nieuwsuitzending


hans knot

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei bert ree:

Dit kon ik terugvinden:

 

Please login or register to see this link.  19710410 751-      TonyAllan HansTenHooge   in tegenstelling met de benaming van deze file.

AANVULLING: Dit is een samengestelde opname moet ik vaststellen: Fragment van Tony Allan komt van een zondagmorgen, Het nieuws is om 8u met Hans op zaterdag 10.4.71 en daarna 21.2.71 met Alan West 1925-2100 en Stevie Merike 2100-2107

 

 

Please login or register to see this link.   fragment rondom 12u 19740410 maar onvolledig         Merci à notre ami Eric de France

 

 

 

24 minuten geleden zei bert ree:

 

mvg

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Hans Hendriks:

*) antwoord:
RNI-19710410-0723-0900-TonyAllan-(0730-0900-NewsByHansTenHooge)-(Edits-31min)
- 03'16": 07:30 uur nieuws
- 28'19": 09:00 uur nieuws
Please login or register to see this link.  

 

groet, Hans

Grote dank Hans, mede namens de andere Hans , groet Hans K. Meer Hansen kan ik er niet van maken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Hans Hendriks. Wel bijzonder om die eerste nieuwsuitzending met Hans H. te horen. Dat in ieder geval.

Maar ook mooi om Tony Allan weer eens te beluisteren. Wat was die man toch onderhoudend, niet van humor gespeend en bovenal professioneel. Een genoegen.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei RobKi:

Bedankt Hans Hendriks. Wel bijzonder om die eerste nieuwsuitzending met Hans H. te horen. Dat in ieder geval.

Maar ook mooi om Tony Allan weer eens te beluisteren. Wat was die man toch onderhoudend, niet van humor gespeend en bovenal professioneel. Een genoegen.

 

Ik ben het volledig met jou eens Rob. Tony Allan staat hoog op mijn privé lijstje van beste Dj's. Juist vanwege de eigenschappen die jij noemt en ook vooral om zijn uitstekende muziekkeus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2021 om 16:17 zei hans knot:

- 03'16": 07:30 uur nieuws

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

Op 1-3-2021 om 16:04 zei Hans Hendriks:

- 03'16": 07:30 uur nieuws

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

Op 1-3-2021 om 16:04 zei Hans Hendriks:

- 03'16": 07:30 uur nieuws

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

 

 

---Niet om aan te zien, 3 x een herhaling, maar via bewerken krijg ik het niet weg.---

 

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

 

Niet om aan te horen deze (eerste) nieuwsuitzending van Hans ten Hooge op RNI, die van 09:00 uur klonk (gelukkig) al een stuk beter.

 

 

---Niet om aan te zien, 3 x een herhaling, maar via bewerken krijg ik het niet weg.---

 

Ik neem aan dat jezelf ook radio hebt gemaakt of nog maakt.Deel eens de eerste opname die je nog hebt! Kunnen we ook over-kritisch zijn. Hans ten Hoge, Hoogendoorn is een van de kanjers van de Nederlandse radio in de afgelopen 50 jaar.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad heeft nog een aantal "radio programma's" die wij bij hem thuis opnamen tijdens onze middelbare schooltijd. Plaatjes opgenomen van de draadomroep van Tijd voor Teenagers. Ik heb ze nooit meer terug gehoord. 

 

Er was één probleem met die programma's.................."ze zijn nooit uitgezonden".

 

"Maar goed ook" zie Ad enige tijd geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Juul:

Ad heeft nog een aantal "radio programma's" die wij bij hem thuis opnamen tijdens onze middelbare schooltijd. Plaatjes opgenomen van de draadomroep van Tijd voor Teenagers. Ik heb ze nooit meer terug gehoord. 

 

Er was één probleem met die programma's.................."ze zijn nooit uitgezonden".

 

"Maar goed ook" zie Ad enige tijd geleden.

voor allen waren de eerste programma's onderdeel van het leerproces. Ik heb nog een opname van 1970 en de ziekenomroep die ik wel eens terug heb gehoord en vervolgens achter mijn oren heb gekrabd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Compleet onverwacht moest ik inspringen voor een collega terwijl ik nooit eerder de techniek gedaan had of achter de micro zat.

Dus ik zette mooi de platen scherp, de microfoon open en zorgde dat het tijdsein werd ingestart. Classical Gas werd gestart als achtergrondmuziek en ik begon met een inleiding over de zeezenders. Maar niemand hoorde dit op de radio.

Mijn collega van het voorgaande uur zag dat de schuif van de microfoon openstond tijdens het tijdsein en had de schuif weer naar beneden gehaald terwijl hij zijn platen opborg. 

Zo kan het dus ook.

Het is zoals met de wijn, het wordt beter met de jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.