Spring naar bijdragen

Mi Amigo International 1974 Norman Barrington 19-20h


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

 

Die Internationale Service van Mi Amigo uit 1974 was best van hoogstaande kwaliteit. Jammer dat mooie liedjes niet lang duren...

 

Norman Barrington en Brian Anderson waren heel creatief op het gebied van jingles. In dit uur komt dit ook weer duidelijk naar voren.

 

Voor het eerst in mijn leven hoorde ik een reclamespot voor de LP Introspection van Thijs van Leer; een plaat die ik al sinds mijn vroege jeugd koester en nog regelmatig op de draaitafel leg.

 

Dank voor deze en alle schitterende opname die je hier plaatst Douwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Bart Van Peer:

Die Internationale Service van Mi Amigo uit 1974 was best van hoogstaande kwaliteit. Jammer dat mooie liedjes niet lang duren...

 

Was moeilijk kiezen om 19.00 uur tussen de Internationale service van Mi Amigo of die van Radio Atlantis, allebei van (inderdaad) hoogstaande kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Was moeilijk kiezen om 19.00 uur tussen de Internationale service van Mi Amigo of die van Radio Atlantis, allebei van (inderdaad) hoogstaande kwaliteit.

de internationale service bij Atlantis ging zelfs langer mee.

 

12 uur geleden zei Piet Sonneveld:

Norman geeft aan dat het weekend is en heeft het over het concert in Amsterdam een week geleden van Dr. Hook and the Medecine Show. Dit concert was op 10 maart 1974 in het Concertgebouw.

De opname is dus van 16 of 17 maart 1974.

 

Mooie opname trouwens Douwe, dank daar voor.

Norman bedankt hier Peter van Dam voor het programma, op 11 maart 74 bedankt Brian Anderson (maar wel opgenomen op 4 maart 74) nog Secco voor het programma tussen 18 en 19u. De vraag is: wanneer begon Peter van Dam met zijn programma tussen 18 en 19u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Piet Sonneveld:

Norman geeft aan dat het weekend is en heeft het over het concert in Amsterdam een week geleden van Dr. Hook and the Medecine Show. Dit concert was op 10 maart 1974 in het Concertgebouw.

De opname is dus van 16 of 17 maart 1974.

 

Mooie opname trouwens Douwe, dank daar voor.

Dank Piet. "When you are going out this weekend" wil volgens mij niet zeggen dat het al weekend is. Met de wetenschap dat op maandag en donderdag School's Out was denk ik aan donderdag 21 maart, mogelijk donderdag 14 maart.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei thijs5326:

 

Bron: 20 jaar Radio Caroline

 

253098605_IMG_9864(Edited).thumb.JPG.f88ee313d487b6f2e7c11a3ebdc46888.JPG

Hieruit moet blijken dat het niet voor 26 maart 74 kan zijn. Aan de andere kant moeten we er ook rekening mee houden dat er in 1974 af en toe programma's op Caroline niet live waren, waardoor we met verwijzingen in het programma soms op het verkeerde been worden gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Harm ten Brink:

"When you are going out this weekend" wil volgens mij niet zeggen dat het al weekend is.

Het kan wel degelijk weekend zijn. ''When you are going out the coming weekend'' als opmerking maakt het duidelijker voor de speurtocht, want dan heb je het over 1 of meer dagen, maar op een zaterdagochtend kun je wel degelijk zeggen ''When you are going out this weekend'' vergelijk ''What are you doing this weekend''. Op zondagavond zeg je dan ''What have you done this weekend?'' of nog beter ''What have YOU been up to this weekend?'' ''This'' betekent hier meer ''hier'' ''plaats rust'' ''deze'' ipv ''dit''. ''Are we going this way (hier staan we nu dus we gaan in deze richting) or that way (daar verderop, daar naartoe)?''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Omnivoor:

Het kan wel degelijk weekend zijn. ''When you are going out the coming weekend'' als opmerking maakt het duidelijker voor de speurtocht, want dan heb je het over 1 of meer dagen, maar op een zaterdagochtend kun je wel degelijk zeggen ''When you are going out this weekend'' vergelijk ''What are you doing this weekend''. Op zondagavond zeg je dan ''What have you done this weekend?'' of nog beter ''What have YOU been up to this weekend?'' ''This'' betekent hier meer ''hier'' ''plaats rust'' ''deze'' ipv ''dit''. ''Are we going this way (hier staan we nu dus we gaan in deze richting) or that way (daar verderop, daar naartoe)?''

 

Ik schreef: ""When you are going out this weekend" wil volgens mij niet zeggen dat het al weekend is". Dus ik sluit het ook niet uit. 

  

16 uur geleden zei bert ree:

Hieruit moet blijken dat het niet voor 26 maart 74 kan zijn. Aan de andere kant moeten we er ook rekening mee houden dat er in 1974 af en toe programma's op Caroline niet live waren, waardoor we met verwijzingen in het programma soms op het verkeerde been worden gezet.

 

Ik denk dat uit het begin van het programma waar Norman op Peter van Dam reageert blijkt dat dit live is. 

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.