Spring naar bijdragen

Radio Delmare


Gerard van den Ende

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Vincent,

 

Nu jij klaar bent met het delen van programma's van Radio Seagull, zou ik het leuk vinden of  Radio Delmare het volgende radiostation zou kunnen zijn, waarmee jij met ons programma's zou kunnen delen.

Ik woon in het westen van het land en ondanks het lage zendvermogen heb ik de programma's altijd goed kunnen ontvangen.

Er was in die tijd concurrentie van Radio Mi Amigo en Radio Caroline. En natuurlijk had je toen H III.

 

Misschien kunnen andere forumleden ook meedenken, wat zij hier van vinden.

 

En Vincent, wat vind jij ervan?

Volgens mij is Radio Delmare nog niet eerder aan bod gekomen.

 

Laat de discussie maar komen.

 

Gerard

 

 

leuk idee. Hier moet ik nog een aantal opnames afluisteren met Seagull opnames. Vermoedelijk vind ik nog een aantal zaken die op de link van Seagull nog niet zijn gepasseerd.

Aan de andere kant heb ik nog heel wat Delmare banden liggen die nog niet digitaal zijn omgezet. Als het kan dus nog een aantal weken wachten hiermee.

Tussendoor kan misschien Caroline aan bod komen na Seagull in 1974.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bert ree:

leuk idee. Hier moet ik nog een aantal opnames afluisteren met Seagull opnames. Vermoedelijk vind ik nog een aantal zaken die op de link van Seagull nog niet zijn gepasseerd.

Aan de andere kant heb ik nog heel wat Delmare banden liggen die nog niet digitaal zijn omgezet. Als het kan dus nog een aantal weken wachten hiermee.

Tussendoor kan misschien Caroline aan bod komen na Seagull in 1974.

Bert,

 

Dank voor je reactie. Het hoeft ook niet meteen van start te gaan.

Even kijken wat anderen hier van vinden.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vincent,

 

Ik mis jouw reactie nog op de discussie die ik een aantal weken geleden heb aangezwengeld.

 

Wellicht zitten er heel wat programma's in jouw database, waarbij details ontbreken, zoals datum, tijd, naam dj's. Lijkt mij leuk om uit te zoeken of iets nog te achterhalen is. Ook andere forumleden kunnen hier dan een bijdrage aan leveren.

Bijvoorbeeld met één bestand elke dag is dat goed te doen.

 

Hoe denk jij hierover?

 

Gerard

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-3-2021 om 14:02 zei Vincent:

 

 

Misschien nu een beetje botte reactie van mijn kant, maar Ik heb er toen heel bewust niet op gereageerd. Voornamelijk omdat ik dan iets lelijks gezegd zou hebben. Ik voelde me op dat moment namelijk net een 'afhaalchinees'. Ik doe voorlopig even niets meer.

 

Ik ken het en ik hoop dat het bij even blijft. Ik begrijp wat er bij je gaande is.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.