Spring naar bijdragen

opnames JFK


Richard079

Aanbevolen berichten

Jullie kennen vast JFK FM nog ? Jazzy Funky Kool, dat moet ergens rond 1998 geweest zijn, en heeft jammergenoeg niet al te lang bestaan. Dacht dat Arrow Jazz FM uiteindelijk op hun frequentie ging uitzenden. Maar mijn vraag is, heeft er iemand van jullie misschien nog uitzendingen van JFK opgenomen ? Alvast bedankt ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Richard079:

Jullie kennen vast JFK FM nog ? Jazzy Funky Kool, dat moet ergens rond 1998 geweest zijn, en heeft jammergenoeg niet al te lang bestaan.

 

Vanaf januari 98 tot de zomer het jaar daarop, van alle "Jazz" radiostations ( o.a. Jazz Radio, Arrow Jazz FM, Radio 6 en Sublime FM) de afgelopen 25 jaar vond ik dit persoonlijk de slapste versie, een softe "easy listening" zender leek het wel.

Wel een mooi slogan dat "Jazzy Funky Kool".

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft natuurlijk een persoonlijke smaak Robin, want ik vond het een lekker station wat ik regelmatig had aanstaan. Iets wat ik bijvoorbeeld met Sublime niet doe. Er bestaat overigens nogsteeds een JFK, wat een tijdje op Ibiza te horen is geweest en nu nog enkel online is te beluisteren. Maar ik was nu net benieuwd naar oude uitzendingen van de Nederlandse versie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JFK was een geweldige zender en de opvolger van Love Radio als ik het wel heb, onderdeel van de Radio 10 groep. Station zat goed in elkaar, met mooie jingles, fijne easy listening & R&B muziek. O.a. Giel Beelen en Peter Rijssenbrij waren daar de muzieksamenstellers. Jammer dat er nooit meer een serieus vervolg op is gekomen. Opnames van dit non-stop station zouden zeer welkom zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.