Spring naar bijdragen

Top 40 uitzendingen


mankenelis

Aanbevolen berichten

Allereerst dank aan al die mensen die zo ontzettend slim zijn geweest om oude bandjes te bewaren en te digitaliseren, zodat anderen er nu van kunnen genieten. Inmiddels heb ik al alle top 100-eindjaarsuitzendingen van 1985-1988 kunnen naluisteren. Mijn vraag is nu wie er al haar/zijn reguliere uitzendingen van 1986 en 1987 als download beschikbaar zou kunnen stellen. Er staan er wel wat in oude fora, maar die links zijn vervallen. Mijn dank is op voorhand heel groot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles aan Top 40 uit die 2 jaren? Nou dat zijn er nogal wat. In mijn collectie sowieso

36 Top 40 uitzendingen. Ik zal er morgen wel even een paar online zetten. Maar volgens heb ik jou een poos geleden ook al een selectie gestuurd van Top 40 opnames uit die jaren.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dave, dat klopt! Had ik je voor bedankt en ik meende die ook te hebben gedownload, maar kon ze nergens meer vinden toen ik ze wilde luisteren en de links bleken toen verlopen. Dom, ja :( Als je er nog een paar online kunt zetten, ben ik je (weer) zeer erkentelijk :) 

 

Ps. als ik alles bij elkaar zou kunnen krijgen zou dat mooi zijn natuurlijk, maar die illusie heb ik niet hoor 😬

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.