Spring naar bijdragen

prachtige 5 cd box caroline materiaal


hans knot

Aanbevolen berichten

Op 16-3-2021 om 08:37 zei Paulus:

Mooie cd, alleen jammer dat als je die besteld, er bijna 20 euro bijkomt aan verzendkosten en betalingskosten. Zou mooi zijn als de cd ook via bv bol.com leverbaar zou zijn 

Beetje overdreven. GPB 8 is ongeveer EUR 9. Gisteren besteld.

22 uur geleden zei Martin1968:

Wel dapper om in 2021 nog met een cd te komen. 

Inderdaad. Des te merkwaardiger omdat je vroeger bij Jumbo/EAP altijd zaken vooraf financierde die nog gemaakt moesten worden terwijl daar toen minder reden voor was dan nu. En nu is het eerst gemaakt en op voorraad terwijl ik er alle begrip voor zou hebben als het nu andersom zou zijn geweest.

 

Ben het wel eens met Norman Barrington op Facebook tegen "waarom geen download" zeurpieten. Ik citeer : "A download does not cut the mustard..................." 

 

 

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei DirkDelete:

Is het niet iets voor SMS of,zoals eerder geschreven, voor RockArt deze cd-box te gaan verkopen? Eventueel bij vooruitbetaling of intekening.  Verwacht namelijk dat de verzendkosten minder zullen zijn bij een grotere besteleenheid.

Je bedoelt SMC  Dirk. Ik denk het niet, immers als je ze op voorraad neemt dienen ze nog uit Engeland te komen en dus blijft de porti hoog of wordt misschien nog hoger omdat ze dan in Nederland nogmaals op de post gaan.

 

We leven nu eenmaal in een duurdere periode als het gaat om verzendkosten. Vandaag stuurde ik een lichter pakketje dan het gewicht van de 5cd box naar Duitsland maar toch 7,25 kwijt. Voor deze tijd normale bedragen. Lijkt mij goed de discussie over de kosten te stoppen. Onnodige energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf nu ook bij Rock art te bestellen

Op 17-3-2021 om 18:09 zei DirkDelete:

Is het niet iets voor SMS of,zoals eerder geschreven, voor RockArt deze cd-box te gaan verkopen? Eventueel bij vooruitbetaling of intekening.  Verwacht namelijk dat de verzendkosten minder zullen zijn bij een grotere besteleenheid.

RockArt heeft hem nu ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei pvanklei:

Vandaag heb ik 'm ook binnengekregen. Besteld bij RockArt.

Netjes in bubbeltjesplastic verpakt en in een doosje via DPD verstuurd.

Was uiteindelijk inclusief verzendkosten nog € 8,- goedkoper dan in de UK en steun dan ook nog RockArt.

 

 

 

 

 

 

 

Een recensie zou leuk zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een aanrader voor elke jingle- en zeezenderverzamelaar.

Norman Barrington, die ook als DJ voor Radio Caroline begin jaren '70 op de MV Mi Amigo heeft gewerkt, heeft de tracks grotendeels samengesteld en Norman is garantie voor kwaliteit. Bijna alle vormgeving van Radio Caroline uit de periode van 1964 tot 1990.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.