Spring naar bijdragen

Mi AmigoRevival Weekend 2021


PowerMusic

Aanbevolen berichten

Op 29-3-2021 om 04:44 zei PowerMusic:

Hier zijn de eerste files van het zgn Mi AmigoRevival Weekend 2021. De eerste 2 dagen staan nu online.

Met dank aan Bert voor de files van de 24ste. Heb ze in behapbare stukken geknipt.

in de loop van de week volgt de rest.

 

Please login or register to see this link.

Bedankt Ed voor die van de 25e, ik zat hier met een bufferprobleem tussen 826 en 1059. Bedankt voor het knippen van de files.

O ja, voor de liefhebbers van langere stukken, de niet-verknipte files verwijs ik naar zeezenders Mi Amigo 1975-1979. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bert ree:

Bedankt Ed voor die van de 25e, ik zat hier met een bufferprobleem tussen 826 en 1059. Bedankt voor het knippen van de files.

O ja, voor de liefhebbers van langere stukken, de niet-verknipte files verwijs ik naar zeezenders Mi Amigo 1975-1979. 

Graag gedaan Bert. De rest komt er in de loop van de avond ook aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er waren volgens onze vriend die alles heeft mogelijk gemaakt problemen met servers en websites...

Ik begreep er niet veel van, maar op sommige momenten kon ik niets opnemen.

Maar laten we onze vriend natuurlijk bedanken dat hij het weer heeft klaar gespeeld.

Het is jammer genoeg weeral voorbij.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MusicRadioFan:

Bij downloaden van za 27/03/21 bemerk ik dat de programma’s van 15-17 ontbreken. Is dat zo, of is de oorzaak te zoeken bij mijn downloading?

Sorry een foutje in.  de bestandsnaam vanaf 14.00 uur is een bestand van 3 uur. Heb de bestandsnaam inmiddels aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.