Spring naar bijdragen

ldies Project - 20210328 - 1100-1338 - Big L Fab 40 27031966 Parts 1-2-3


Jean-Pierre De Zeerover

Aanbevolen berichten

En het is ook niet alleen John Edwards, maar ook de London DJ's Ian Damon, Mark Roman en Keith Skues die hun medewerking aan het project hebben gegeven.

 

Dank je overigens voor het plaatsen. Ik heb normaliter geen tijd om te luisteren en het klinkt m.i., dank zij de optimod, beter dan de originele master.

 

Groet,

 

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ian Damon, leuke man

Ooit gesproken op een radiodag

Later gemaild

Maar ook opgemerkt dat hij zeer teleurgesteld is geweest bij een locale radio, omgeving waar hij woonde

De radio moest stoppen en de deurwaarder zoiets kwam langs bij wijze van spreken

Ian kwam aan bij de studio en kwam tot de ontdekking dat alles afgesloten was

Dan grote problemen om zijn eigen materiaal, tot zelfs zeg maar bv kledij ofzo terug te krijgen

Zijn vrouw zei me dat Ian radio niet kon laten

Hij maar ziek was geworden maar de radiomicrobe

Na het locale radio ....niks meer van hem gehoord

Denk de teleurstelling te groot was geworden naast zijn ziekte

 

Keth Skues 1 x gesproken in Amsterdam dacht ik

Wat een stem heeft die lan

Il liet zijn boek signeren door hem

Toen hij, hoorde dat nik als zeevisser - schipper een stuk van mijn leven op zee doorbracht en toen in de brug luisterde naar de zeezenders in alle weer en wind, dag en nacht

Had hij veel interesse in mijn leven op zee

Vond het een eer zijn boek te signeren voor mij en schreef er iets speciaal blij

Ik zei dat ik al heel blij was en het zelf een eer vond dat ik hem ontmoete. haha het leven zoals het is

 

Waar is de tijd dat we op de fiets luisterden met zo'n kleine  zwarte Philips transistor radio

Denk dat ik 16 jaar was erond

ik ben van 1951 april

April vissen nooit kunnen vangen, wel mei vissen in onze volksmond

Helaas was toen totaal niks waard en gooiden we terug de zee in

 

Die radio

Koste toen 30 euro dacht ik en klonk als een bel

Echte kwaliteit toen op AM

Jaren rond 1965-1966 errond zoiets

 

Om af te sluiten

Als Oldies Project begint met die tune en de stem van John dan ben ik direct happy en wakkerder !

 

De vriendelijke groeten

 

Vanaf een zeer zonnige Vlaamse westkust en een zeer kalm wateroppervlak in een pan in te tuin voor de vogels onze natuur vrienden ( de Noordzee is 2,5 km verder)

 

Jean-Pierre

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.