Spring naar bijdragen

Top 1000 en aansluitend Top 40/Tipparade. Juli 1974


Rob1955

Aanbevolen berichten

Op 30-3-2021 om 16:39 zei Rob1955:

 

65 uur 1.6GB, inclusief lijst.

 

Please login or register to see this link.

 

Veel dank aan diegene, die deze Top 1000 destijds op deze site beschikbaar stelde.

 

 

Als je nou goed had bijgehouden wat je van wie gedownload had dan  zeg ik nu; "niks te danken voor mijn pdf scan van de gedrukte Top 1000"!  Graag gedaan."

 

Kan ik nl zien in m'n kenmerk.

 

Was nl wel zo netjes.  Dit is nl wel lekker  effe snel.........zo'n zinnetje "Veel dank aan diegene........."

 

En zo zie ik in m'n archief dat mede forum lid Douwe Dijkstra dat audio beschikbaar heeft gesteld.

 

Of ben ik nou de enige die dat allemaal wel netje administreert ?

 

Kijk zo doe je dat met bron vermelding.

(ben nl een "beetje" boos.)

 

 

 

screen 687.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Peter van Odekerke:

75 % van de opnames is zelfs voor middengolf kwaliteit slecht te noemen. Het begint zo goed met de eerste uren van deze top 1000 die ik niet eerder heb gehoord. Vrij snel wordt de middengolf kwaliteit vd opnames vrijwel onbeluisterbaar. Heb besloten deze uren dusdanig te bewerken dat er een acceptable middengolf kwaliteit uit komt. FM kan ik er natuurlijk niet van maken, de oorspronkelijke opnemers hadden van FM moeten opnemen. Maar ja, dat was alleen in de buurt van Den Haag te ontvangen. De komende weken elke dag maar een uurtje of twee in de wasmachine doen. 

Op welke frequentie was dit in Den Haag op FM te ontvangen 🙂 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Harm ten Brink:

En dan dat andere zinnetje: "Kan iemand dit-en-deze-file nog een keer online zetten?"

Het lijkt zo langzamerhand wel een jukebox te worden... Maar dit even terzijde.

 

Goed te lezen dat ik niet de enige ben die zich hier aan ergert. 

 

9 uur geleden zei Albatrosstudio:

Mee eens. Gemakzucht die ik op een uitzondering na niet continue ga bevredigen.  

 

Ik hanteer zelfde methode. Een keertje prima, maar als iemand elke dag gaat lopen vragen voor een repost is het wat mij betreft klaar. Helaas denken anderen daar anders over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Vincent:

 

Goed te lezen dat ik niet de enige ben die zich hier aan ergert. 

 

Hier nog zo één. Het toppunt voor mij was dat een tijdje geleden iemand een aantal reacties postte op downloads in de trant van "niet meer beschikbaar" en vervolgens aangaf hoe je hem kon waarschuwen (via e-mail als ik me niet vergis) als ze weer on-line waren gezet 🤣🤣

 

Da's geen afhaalchinees principe meer, da's een gratis home-delivery ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.