Spring naar bijdragen

1982


Onno87

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei rauhfaser:

Ik denk dat  zeker ook een rol heeft gespeeld dat Lex altijd maar aan die eeuwige hitlijst vast zat. In invalbeurten (Bart & De Zwart), in Countdown Radio en tijdens eenmalige programma's als de Stonesdag vanuit De Kuip klonk hij véél beter. In Bart & De Zwart sprak hij zich er ook letterlijk over uit hoe fijn hij het vond eindelijk weer eens een programma zonder al die getalletjes te kunnen maken.

 

Dat denk ik ook. Met zo'n hitlijst kun je niet veel van je eigen creativiteit kwijt omdat je vastzit aan een raamwerk van vaste elementen die elke keer week weer terugkomen.

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Onno87:

December 1982:

Please login or register to see this link.

Wat jammer dat de oudejaarsavond niet bewaard is. Op 31 -12 -82 had de VOO 's middags tussen 12 en 6 achtereenvolgens Leo, Bart en Erik met elk twee uur Top 100, 's avonds dezelfde opstelling met vrije muziekkeuze en feest. Dat duurde toen, uitzonderlijk op H3, tot 01.00 uur. Erik zat dus tussen 23.00 en 01.00 uur op H3 en luidde 1983 in. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Onno87:

Hoi Edwin,

 

dat is heel jammer, misschien duikt het materiaal ooit nog op.

Sowieso is het jammer dat van het solo-middagprogramma van Erik de Zwart (vrijdag 12.00-13.30) zo weinig is bewaard. Het bestond ook maar een halfjaar, van oktober '82 tot april 1983. 
Toen ontstond Bart en De Zwart (19.00-22.00) en ging Mono naar de middag (12.00-13.00.). Erik draaide in dat middagprogramma redelijk 'eigenwijs' met vrij veel wave en regelmatig een nieuwe albumtrack. Ik heb alleen de uitzending van 17-12-1982. Van die week is de hele vrijdag bewaard. 

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-4-2021 om 12:54 zei Onno87:

Klopt deze heb ik een tijd geleden geüpload, deze programma's liggen bij beeld en geluid.

 

 

Onno, om te beginnen complimenten voor je mooie werk hier, maar waarom zitten die dan niet bij al die opnames die je nu per maand plaatst? (Hoeft niet voor mij, ik heb ze al , maar in het kader van de volledigheid).

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.