Spring naar bijdragen
  • 0

Problemen met Pixeldrain


Kadoelen

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden zei Kadoelen:

Heeft iemand ook het volgende probleem? Sinds 1 week kan ik niets meer via Pixeldra downloaden, met de volgende mededeling: ´Diese Seite funktioniert im Moment nicht. pixeldra.in hat keine Daten gesendet´ (ja, ik woon in Duitsland...). Heeft er iemand een oplossing?

En datgene wat Vincent aanbiedt onder het hoofdje Zeezenders? Dat gaat ook via Pixeldrain.

Krijg je dan dezelfde foutmelding?

 

Gerard

Link naar opmerking
  • 0

Ja, ook bij de Zeezenders van Vincent krijg ik dezelfde foutmelding. Ik heb na Edge nu ook Chrome geprobeerd, maar krijg dezelfde melding. Ik heb ook al geprobeerd wat instellingen te veranderen, maar dat lukt ook niet. Wel zegt mijn computer dat de verbinding met pixeldra.in niet zeker is, misschien dat mijn computer daarom automatisch de downloads blokkeert? Hopelijk heeft iemand nog een idee! 

Link naar opmerking
  • 0
Op 12-4-2021 om 18:18 zei Kadoelen:

Heeft iemand ook het volgende probleem? Sinds 1 week kan ik niets meer via Pixeldra downloaden, met de volgende mededeling: ´Diese Seite funktioniert im Moment nicht. pixeldra.in hat keine Daten gesendet´ (ja, ik woon in Duitsland...). Heeft er iemand een oplossing?

Is the problem just with pixeldrain.inCan you download files hosted by pixeldrain.com

bewerkt door Drumbeat
Link naar opmerking
  • 0
Op 12-4-2021 om 19:18 zei Kadoelen:

Heeft iemand ook het volgende probleem? Sinds 1 week kan ik niets meer via Pixeldra downloaden, met de volgende mededeling: ´Diese Seite funktioniert im Moment nicht. pixeldra.in hat keine Daten gesendet´ (ja, ik woon in Duitsland...). Heeft er iemand een oplossing?

Wat voor browser gebruik je? Je kan ook eens proberen je virus scanner tijdelijk uit te schakelen.

Link naar opmerking
  • 0

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Ik heb Firefox gedownload en krijg nu bij pixeldrain.com volgende mededeling

 

Beveiligde verbinding mislukt -

Fout tijdens het verbinden met pixeldrain.com. De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd. Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

 

Wanneer Firefox verbinding maakt met een beveiligde website (de URL begint met ‘https://’), verifieert de browser of het certificaat van de website geldig is en of de versleuteling sterk genoeg is om uw privacy te beschermen. Als deze verificatie niet kan worden uitgevoerd, maakt Firefox geen verbinding met de website en toont in plaats daarvan een foutpagina met de melding Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico.

 

Ik heb dus blijkbaar een onbeveiligde verbinding met deze website en daardoor wordt het downloaden bij Chrome, Edge en Firefox geblokkeerd.

 

De downloads bij bv. wetransfer, mijn bestand en stack gaan wel en tot voor kort kon ik ook via pixeldrain downloaden. De raadsels blijven en worden eigenlijk alleen maar groter. Maar eigenlijk zou ik bij onveilige websites niet de enige met deze mededeling moeten zijn?

 

De virusscanner zet ik niet graag uit. Heeft er misschien iemand nog een idee?

Powermusic, je hebt gelijk gehad 🙂.  Ik heb net inderdaad de gok gewaagd en bij Bit Defender onder Protection de Protection shield op Off gezet. En zowaar, Pixeldrain werkt..... Maar: is dit dan niet risicovoller? Of is het beter om de Protection shield tussendoor elke keer weer te activeren?

image.png.d979e46497f462f965468811232d7a49.png

Misschien heb ik anderen met dit soort (toekomstige) problemen ook kunnen helpen.

 

Meer informatie vind je onder

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
  • 0
1 uur geleden zei Kadoelen:

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Ik heb Firefox gedownload en krijg nu bij pixeldrain.com volgende mededeling

 

Beveiligde verbinding mislukt -

Fout tijdens het verbinden met pixeldrain.com. De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd. Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

 

Wanneer Firefox verbinding maakt met een beveiligde website (de URL begint met ‘https://’), verifieert de browser of het certificaat van de website geldig is en of de versleuteling sterk genoeg is om uw privacy te beschermen. Als deze verificatie niet kan worden uitgevoerd, maakt Firefox geen verbinding met de website en toont in plaats daarvan een foutpagina met de melding Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico.

 

Ik heb dus blijkbaar een onbeveiligde verbinding met deze website en daardoor wordt het downloaden bij Chrome, Edge en Firefox geblokkeerd.

 

De downloads bij bv. wetransfer, mijn bestand en stack gaan wel en tot voor kort kon ik ook via pixeldrain downloaden. De raadsels blijven en worden eigenlijk alleen maar groter. Maar eigenlijk zou ik bij onveilige websites niet de enige met deze mededeling moeten zijn?

 

De virusscanner zet ik niet graag uit. Heeft er misschien iemand nog een idee?

Powermusic, je hebt gelijk gehad 🙂.  Ik heb net inderdaad de gok gewaagd en bij Bit Defender onder Protection de Protection shield op Off gezet. En zowaar, Pixeldrain werkt..... Maar: is dit dan niet risicovoller? Of is het beter om de Protection shield tussendoor elke keer weer te activeren?

Please login or register to see this link.

Misschien heb ik anderen met dit soort (toekomstige) problemen ook kunnen helpen.

 

Meer informatie vind je onder

Please login or register to see this link.

 

Ik weet niet of je zgn veilige sites kan opgeven maar zo ja probeer dat. Dan hoef je de bescherming niet elke keer uit te zetten ik denk dat je deze moet opgeven onder

Exclusions.

Link naar opmerking
  • 0

Jarno,

En wat was-is dat andere programma dan?........................Als je dat even toelicht hebben anderen er ook wat aan.

Ik heb geen problemen maar komt wellicht omdat ik OSX   gebruik als Systeem.

1 uur geleden zei Vincent:

Ik gebruik Opera, Chrome, Firefox en Vivaldi. Alle vier de laatste versie, geen enkel probleem.

 

 

Ik gebruik Safari - Firefox en Waterfox, geen problemen.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
  • 0
On 4/14/2021 at 11:29 PM, Kadoelen said:

De virusscanner zet ik niet graag uit. Heeft er misschien iemand nog een idee?

Powermusic, je hebt gelijk gehad 🙂.  Ik heb net inderdaad de gok gewaagd en bij Bit Defender onder Protection de Protection shield op Off gezet. En zowaar, Pixeldrain werkt..... Maar: is dit dan niet risicovoller? Of is het beter om de Protection shield tussendoor elke keer weer te activeren?

Please login or register to see this link.

Misschien heb ik anderen met dit soort (toekomstige) problemen ook kunnen helpen.

 

 

Virusscanners zijn de meest zinloze software die je kunt bedenken en veroorzaken inderdaad dit soort problemen. Ik adviseer je om gewoon die Bit Defender rommel helemaal te deinstalleren. Virussen komen niet als vanzelf je computer op lopen daarvoor moet je echt zelf iets installeren dat onbetrouwbaar is. Common sense is derhalve eindeloos veel waardevoller dan een simpel programmaatje dat alles wat je download controleert en vervolgens alles wat het niet kent of waarvan het de bron niet kent blokkeert.  

  • Vind ik leuk 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • 0
14 minuten geleden zei Eergisteren:

Ik adviseer je om gewoon die Bit Defender rommel helemaal te deinstalleren

 

Schreef de (zogenaamde) expert, hij komt vast en zeker bij je langs,om de toekomstige problemen op je computer (weer volledig) te verhelpen.

 

17 minuten geleden zei Eergisteren:

Virussen komen niet als vanzelf je computer op lopen daarvoor moet je echt zelf iets installeren dat onbetrouwbaar is

 

Het gaat niet alleen onbetrouwbare software die je download, maar ook om onveilige websites, onveilige reclames als je geen adblocker gebruikt, of beveiligingslekken.

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
  • 0

Windows 10 heeft van zichzelf al standaard een goed werkende virusscanner: Windows Defender. Als je alles up to date houd is deze voldoende.

https://www.personalcomputercare.nl/computervragen/onderhoud/gratis-antivirusprogramma-windows-10.htm#:~:text=Ingebouwd%20in%20Windows%2010%20zit,antivirussoftware%20meer%20hoeft%20te%20installeren.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
  • 0
Zojuist, jarno1973

Juul, Ooo gewoon internet Explorer ben ik gaan doen, werkt prima.

Het is niet slim om Internet Explorer nog te gebruiken. Wordt niet meer door Microsoft onderhouden en daardoor bijvoorbeeld ook niet meer door de maker van de software waar deze site op draait. Gebruik bijvoorbeeld Edge, Chrome, Opera, Vivaldi of Firefox. En net zo belangrijk: hou ze up to date.

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.