Spring naar bijdragen

Tipparade 192 Radio


Armand

Aanbevolen berichten

Na vorige week de verkeerde tipparade te hebben uitgezonden leek het er even op dat het deze week ook ging gebeuren.

Maar na de nummer 30 van 14 dagen terug werd vandaag toch de juiste tipparade in gestart.

 

Complimenten voor degene die hier verantwoordelijk voor was.

Dat mag ook wel eens gezegd worden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Skyseth, They actually played the right Tipparade last Saturday. Only they started with the wrong one, but only one song. So if you recorded the Tipparade you have the right one.

Of course it would be better if they played it wednesday right from the start 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul ,

 

Let's make no mistake , i kow that you receive emails in your mailbox and you send them to other members of the staff.

 

I can understand a problem of computer on saturday but not during the replay of wednesday for which you were informed two days before.

 

So......... i think that i am legitimate to critizice this situation since it happens often.

 

My reaction is as strong as my interest for your fantastic shows and wonderful station but from a listener ( and donateur ) point of view i still have the strange feeling that the station doesn't take seriously the request or claims from its loyal listeners.

 

I just hope 192 Radio will bring its best efforts to ameliorate this computer bugs especially by playing the good files on wednesdays replays.

 

Thank you.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Armand en Skseth,

 

Het heeft niet helemaal met dit topic te maken, maar toch...

 

Ik heb momenteel ook een probleem met Radio 192, meer bepaald Stichting Norderney. Het is een andersoortig probleem, maar het is er wel een.

 

Alweer 2 weken geleden heb ik mij opgegeven als donateur en meteen betaald en email gestuurd met al mijn gegevens.

Nog helemaal geen teken van leven gehoord van de andere kant.

 

Een nietszeggend antwoord is het enige wat ik gehoord heb, toen ik een reminder stuurde enkele dagen geleden.

 

Ik heb de indruk, dat het daar niet goed gaat.

 

Nog maar even afwachten.

Als dat maar goed komt.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Gerard,

 

Jammer dat het zo loopt.  Het is inderdaad niet zo dat Ad Bouman alles uit z'n handen laat vallen als er gelukkig weer iemand donateur is geworden. Ad doet die administratie meestal 1x per 2 weken.

Ad is verder erg druk met de stream weet ik en dat vergt nogal wat tijd. En.............................ondanks dat we blij zijn met jou bijdrage het is ook nog eens werk dat best veel zorgvuldig werk met zich mee brengt.

 

Kun je mij dat:

"Een nietszeggend antwoord is het enige wat ik gehoord heb, toen ik een reminder stuurde enkele dagen geleden."

antwoord eens toesturen?

 

Waarom hen je mij niet even gemaild?   Je weet mij best wel te vinden weet ik.

Behalve kennelijk in bovenstaande zaak.

Ik heb geen bemoeienis op het gebied van de donateurs, maar toch.

 

Ben benieuwd.

 

 

Juul

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Beste Juul,

 

Dank voor je snelle antwoord.

Van mijn kant excuses aan jou op de wijze, zoals ik hier gereageerd heb. Ik had het achteraf zo niet moeten doen.

Maar uit de stukjes die Armand en Skyseth hier plaatsten over het foutief uitzenden van programma's herkende ik ook mijn probleem een beetje en kon het niet laten ook een reactie te plaatse.

 

Maar nu jij geageerd hebt geeft mij wel een geruststellend gevoel, dat het wel goed gaat komen.

 

Dit is mijn reactie afgelopen maandag en het antwoord. Wat mij ook frustreerde is, dat er helemaal geen naam bij stond.

 

 

We gaan het zo snel mogelijk nakijken.

Mvgr.
Stichting Norderney192.


 

Op 3-5-2021 om 12:31 schreef Gerard van den Ende:

Geachte dames en heren,

 

Alweer 10 dagen geleden ben ik donateur geworden en heb het benodigde bedrag direct overgemaakt.

 

Tot nu toe heb ik niets van u vernomen.

Heeft u het bedrag ontvangen?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Gerard van den Ende

 

En nogmaals, ik vertrouw erop, dat het goed gaat komen.

 

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

En ja hoor, weer de verkeerde tipparade. Deze hebben ze dus twee weken geleden een week te vroeg af gespeeld, vorige week was ie goed en nu is ie dus van vorige week. Dat is dus drie weken achter elkaar dezelfde tipparade. Luistert er dan helemaal niemand mee bij 192 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

This saturday, again, hour 1 from the Tip Parade was from the week before...

 

Hope it will be fixed next wednesday...

 

I don't understand the message from Gerad van den Ende ( i'm french and i don't speak dutch ) but i would appreciate if he could find a definitive solution to this worrying situation .

 

Thank you.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Skyseth:

This saturday, again, hour 1 from the Tip Parade was from the week before...

 

Hope it will be fixed next wednesday...

 

I don't understand the message from Gerad van den Ende ( i'm french and i don't speak dutch ) but i would appreciate if he could find a definitive solution to this worrying situation .

 

Thank you.

 

Skyseth,

 

It has nothing to do with the sutuation on 192 Radio. It was a bit out of order of this topic.

 

I have not the power to do anything about the situation Armand and you are mentioning. I'm sorry,

 

Kind regards.

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde eerst de moeite niet nemen de herhaling te luisteren maar  ik hoor nu toch echt de juiste tipparade voorbij komen.

 

Is dit het begin van een mooie zomer met de juiste tipparades ?

We gaan het beleven 😉

 

edit: Jammer dat de stream er hier uit ligt vanaf 17:30 ( geen idee wat daar de oorzaak van is)

 

 

bewerkt door Armand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.