Spring naar bijdragen

NPO Radio5


HadieDave

Aanbevolen berichten

Wat ik er niet goed aan vind.  Je graait één plaat, zet hem op en roept zonder enige passie of 'feel' een standaard tekst. De stem in de spot vind ik niets zeggend. Ik kan mij niet voorstellen dat het vervaardigen van de spot meer tijd heeft gekost dan de lengte van de spot.

En Pieter Decker, ik weet dat jij mijn mening nooit en te nimmer zult delen omdat ik je ooit ergens vertelde dat ik Daniel Dekker in een ander forum zeer middelmatig vond. 

Lijkt een beetje op "jij vindt mijn tekening niet mooi dus vind ik de jouwe ook niet mooi".  Ik zeik mensen niet af, ik zeg wat ik vind.  Je hoeft het niet met mij eens te zijn Pieter .

bewerkt door HadieDave
  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuh, dat heeft niks te maken met Daniel Dekker hoor. Het valt in het algemeen op dat je altijd spijkerharde, negatieve kritiek hebt en neerkijkt op de grootste radiomakers van Nederland, tot en met Edwin Evers (Nee, ik reken Daniel Dekker daar niet onder).
En dan word je ook altijd boos als iemand het oneens is met je, dan ga je meteen roepen dat iemand bekrompen is. 
Dus ik dacht "deze man zal wel het meest legendarische programma ooit maken, daar kunnen we veel van leren."

Maar je zet een Dik Voor Mekaar-show rip off neer die met 7 keer terugspoelen nog niet te volgen is. Leuk voor de hobbyist en jezelf, maar dan zou ik op internet wel een toontje lager zingen. Iets teveel ego ten opzichte van je prestaties. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei pieterdecker:

Neuh, dat heeft niks te maken met Daniel Dekker hoor. Het valt in het algemeen op dat je altijd spijkerharde, negatieve kritiek hebt en neerkijkt op de grootste radiomakers van Nederland, tot en met Edwin Evers (Nee, ik reken Daniel Dekker daar niet onder).
En dan word je ook altijd boos als iemand het oneens is met je, dan ga je meteen roepen dat iemand bekrompen is. 
Dus ik dacht "deze man zal wel het meest legendarische programma ooit maken, daar kunnen we veel van leren."

Maar je zet een Dik Voor Mekaar-show rip off neer die met 7 keer terugspoelen nog niet te volgen is. Leuk voor de hobbyist en jezelf, maar dan zou ik op internet wel een toontje lager zingen. Iets teveel ego ten opzichte van je prestaties. 

Als iets goed is hoor je het als eerste van mij. Als iets kud is ook. Er is bij de radio nu eenmaal meer kud dan goed. Dat je de humoristische ondertoon daarvan niet weet te herkennen zegt ook wel iets over jou.  Dat jij mijn online show een rip off vindt van Dik Voor Mekaar beschouw ik als en compliment. Ik spreek altijd met open vizier en met mijn naam eronder. Dat kan van veel mensen in de media niet worden gezegd.  Over dat ego......Dat zie je verkeerd.  Ik beschik niet over een ego zoals jij het bedoelt. Daarvan heb ik jaren geleden al afscheid genomen.  Misschien is dát het dat jou irriteert.  Ik wil je graag nog even attenderen op het logo dat ik hanteer voor mijn radiowerk.  Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met het leggen van verbanden.

Wat jij eigenlijk doet is hetzelfde als tegen meneer Aart van Sesamstraat zeggen dat ie niet zo chagrijnig en nukkig moet zijn tegen die lieve kindertjes.  Dat je Edwin Evers als de grootste radiomaker beschouwt betekent voor mij dat jij je aandacht vooral richt op de grote grijze middenmassa, maar er is méér dan dat.

bewerkt door HadieDave
  • Vind ik leuk 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hetgeen wat me irriteert heb ik hierboven uitgelegd. En humoristische ondertoon... mwa... Dat lijkt me een excuusje. 


Het is natuurlijk oneerlijk, alles gaat maar kud op de radio en zelf zit je op internet te hobbyen. Snap dat dat pittig is, ook zonder ego. Maar ik zou dat niet op deze manier uiten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei pieterdecker:

Nee, hetgeen wat me irriteert heb ik hierboven uitgelegd. En humoristische ondertoon... mwa... Dat lijkt me een excuusje. 


Het is natuurlijk oneerlijk, alles gaat maar kud op de radio en zelf zit je op internet te hobbyen. Snap dat dat pittig is, ook zonder ego. Maar ik zou dat niet op deze manier uiten. 

Dat je mijn werk elke keer als 'hobbyen' beschouwt zegt ook wel iets over hoe jij daar op neerkijkt.  De pot verwijt de ketel.

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.