Spring naar bijdragen

Holland FM 14-08-1994 Rob Out


Musicman

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Musicman:

Kwaliteit niet al te best en het bevat edits, dus puur uit "historisch belang".

 

Holland FM 9408 14-08-1994 Interview met Rob Out.mp3
Please login or register to see this link.

Rob Out werd hier geïnterviewd door Ger Lammens.

 

Dat was in het programma "Ger Lammens op zondag" tussen 10 en 12 uur.

 

 

Ik heb het interview niet nu kunnen beluisteren vanwege tijdgebrek, maar heb het enige tijd geleden wel gedaan.

Ik heb er geen herinnering aan, dat hij toen "onder invloed" was.

 

Gerard

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 30-4-2021 om 21:11 zei Ton H:

Is het mogelijk dat iemand deze opname "corrigeert" naar de juiste snelheid. Het loopt net effe allemaal te snel. Zou fijn zijn als iemand dat kan doen.

 

Alvast erg bedankt voor de moete.

Ton

Ik heb geprobeerd de opname met de originele muziek te synchroniseren. Iedere plaat loopt op een verkeerde snelheid. Het ene gesprek loop te snel, het volgende weer te langzaam. het is een zootje. Heb toch geprobeerd het hier en daar aan te passen. Heb de opname wat ingekort en het geluid nog wat nabewerkt.

Wat het interview betreft ben ik het met Juul eens. Dit is werkelijk schokkend.

 

Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Peter van Odekerke:

Straal bezopen, diep triest deze teloorgang van de grote roerganger 20 jaar na het einde van de Veronica de zeezender. Ik heb het gevoel dat Out piekte tussen 70 en 85, daarna op jonge leeftijd al volledig opgebrand.

Maar weet je wat nog erger is? Dat je een gast in of voor je radioprogramma in deze toestand gaat interviewen en het dan nog gaat uitzenden ook. Ik heb zelf ook op lokaal niveau radioprogramma's gemaakt. Zo'n interview had ik nooit doorgezet. Laat staan uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cdb:

Maar weet je wat nog erger is? Dat je een gast in of voor je radioprogramma in deze toestand gaat interviewen en het dan nog gaat uitzenden ook. Ik heb zelf ook op lokaal niveau radioprogramma's gemaakt. Zo'n interview had ik nooit doorgezet. Laat staan uitgezonden.

 

 

Daarom heb ik een paar jaar terug "geen fijn gesprek gehad met Ger Lammens". ( voor hem dan.....................)

3 uur geleden zei Harm ten Brink:

Nou nou, jullie hebben het er maar druk mee hè?! (...)

 

 

Leg uit Harm...............................

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.