Spring naar bijdragen

Extra AM 1332 kHz stopt met de pips!


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Peter van Odekerke:

De pips verdwijnen....de vraag is of Nederland hier klaar voor is en een manier weet te vinden hier mee om te gaan. Alternatief....zwevende pips, en stuk of 30 per uur, pip hier pip daar voor de fervente pippers alhier. Ik zie het uitgebreide nieuws rondom dit verlies vanavond wel via het NTS journaal. 

Waar slaat dit nu weer op?????????????????

 

Rob V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rob Veld:

Waar slaat dit nu weer op?????????????????

 

Rob V

Ik vermoed dat het een soort humor is. Maar om even bij het onderwerp te blijven. In de jaren negentig heb ik bij verschillende radiozenders meegemaakt dat het klokvaste nieuws werd losgelaten. Steeds werd dit later weer teruggedraaid. Ik ben benieuwd hoe de wijziging Harm en z'n luisteraars bevalt. Zelf ben ik erg gehecht aan nieuws mooi op het hele uur, met voorafgaand een tijdsein al dan niet met pips.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij hoeft nieuws sowieso niet op een klein/kleinere radiostations. Je moet je ook afvragen of het iets toevoegt met iets wat luisteraars toch al op andere mogelijke manieren tot zich krijgen al dan niet online. Ik vind nieuws altijd een hinderlijke onderbreking van de muziek op een radiostation. Wat dat betreft ben ik erg van de Amerikaanse aanpak, daar hebben muziekzenders ook geen nieuws behalve in de ochtendshows een beetje. Nieuws is er op de nieuwszenders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het stopt/ is gestopt. Met klussen heb ik vaak 1332 kHz aanstaan. En als je dan zo bezig bent verlies je wel eens het besef van tijd en dan is het handig. Ook de headlines houden je dan een beetje bij de realiteit 😃  Van mij mag je het houden, Grts Eric

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eric:

Jammer dat het stopt/ is gestopt. Met klussen heb ik vaak 1332 kHz aanstaan. En als je dan zo bezig bent verlies je wel eens het besef van tijd en dan is het handig. Ook de headlines houden je dan een beetje bij de realiteit 😃  Van mij mag je het houden, Grts Eric

Uiteindelijk went alles.

Straks weet je niet beter dat als je de aankeiler en het nieuws hoort dat het ongeveer het hele uur is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ieder doet het op zijn wijze. Ik heb er een hekel aan om platen te onderbreken voor pips, nieuws of weer. Ik heb jaren geleden onder luisteraars al eens uitgevist of men prijs stelde op het nieuws, niet dus. Dus nieuws begin ik niet aan. Een weerbericht was een ander verhaal, want het weer wil hier nog wel eens anders zijn dan in de Bilt. Maar daar onderbreek ik de muziek niet voor. Bovendien geef ik het weer omstreeks het half uur door i.p.v. op het uur.

 

@Theo, misschien moet je de pips vervangen door "Radio Theepot" in CW ;)

 

Rob V.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.