Spring naar bijdragen

Radio Veronica Rob Stenders


Helmut

Aanbevolen berichten

Wat denken jullie, woordt het wat met Radio Veronica onder zijn nieuwe baas Rob Stenders? Mijn wensen zijn één nieuwe ochtendshow met Tim op het Broek(en niet omdat hij hier ook op het forum actief is^^). Wilfred Genee moet terug van 16 tot 18 uur. En het leukste in de nacht van 1 tot 5 uur: Het beste uit 50 jaar Radio Veronica 1965 tot 2015( Veronica is ja verplicht muziek uit te zenden die meer dan 5 jaar oud is, tenminste voor een groot deel). Dit alles in samenwerking met o.a. de Stichting Norderney. Men mag ja nog dromen.

bewerkt door Helmut
schrijffout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Helmut:

Wat denken jullie Wilfred Genee moet terug van 16 tot 18 uur. 

Helmut,

 

Van mij mag hij helemaal weg. Hoort helemaal niet thuis op een zender als Veronica.

Laat Rob zelf die uren invullen van 6 tot 10. Mag hij ook om 7 uur beginnen, want toen hij nog op Radio 3 zijn ochtendprogramma presenteerde, kwam het regelmatig voor dat hij zich versliep.

Maar ik denk met Rob in de ochtend gaat Veronica luisteraars binnen hengelen.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-5-2021 om 09:38 zei Helmut:

 En het leukste in de nacht van 1 tot 5 uur: Het beste uit 50 jaar Radio Veronica 1965 tot 2015( Veronica is ja verplicht muziek uit te zenden die meer dan 5 jaar oud is, tenminste voor een groot deel). 

De kavelbeperkingen gelden niet voor de avond en nacht.

 

1515144646_IMG_0379(Edited).PNG.f509f99744bee813fcdc3818ab1b0bcf.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ervanuit dat het nieuwslezen op de halve uren niet meetellen (betreft nieuws)

Nieuws 2 min

Reclame 10 min p.u

Nieuws halve uur 5 min

 

45 mins p/u

2 talks per uur van 5 min

 

7-9

35 min muziek op 45 mins = 77%?

 

9-10

1x talk van 5 min + reclame + nieuws

45 min aan muziek - 1 talk = 40 min muziek = 89%

 

09-16 wordt er praktisch niet gesproken, die stellen wij ook op 89%

 

7-8 77% tov 100

8-9 77%

9-10 89%

10-11 89%

11-12 89%

12-13 89%

13-14 89%

14-15 89%

15-16 89%

 

Maakt: 45x9 = max 405

Uren = 35 + 35 + 40 + 40+ 40+ 40+ 40+ 40+ 40 = 350 uur muziek

350/405*100% = 86% --> doelstelling bereikt

 

Pas je middagshow hierop aan en je haalt je doelstelling. 

 

PS: Men kletst bij VI behoorlijk lang door jingles (duren minimaal een halve minuut) en intro's heen. Hoe wordt dat berekend? Telt volgens mij ook niet mee en dan kunnen de percentages verder omhoog.

 

Zit eigenlijk best vernuftig in elkaar.

 

bewerkt door henkjan2016
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me wel verrast hééft, is dat NPO Radio 2 niet Annemieke's A-lijst voortzet tussen 2 en 4, nu dan van maandag tot vrijdag  Dit is één soortgelijk programma zoals dat van Stenders was. Nee zij verschuiven Gijs Stavermann van 12 naar 2 tot 4 uur. Nu is de weg voor Rob Stenders en zijn Platenbonanza vrij. De Omroepen hebben niks geleerd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.