Spring naar bijdragen

6 uur Mi Amigo en 2 uur Caroline 1976/1977


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Bart Van Peer:

Geweldige aanwinsten alweer. Alleen kan ik niet zien wat er op de jpg's staat, maar kan uit het afluisteren veel afleiden.

 

Dankjewel Douwe.

Het heeft als voordeel, dat je er naar wel MOET luisteren, wil je weten wat er op staat.

Maar dat is zeker geen straf.

 

Hulde aan Douwe.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Het heeft als voordeel, dat je er naar wel MOET luisteren, wil je weten wat er op staat.

Maar dat is zeker geen straf.

 

Hulde aan Douwe.

 

Gerard

Dat is juist Gerard.

Voor mij is dit zeker geen straf. Allesbehalve zelfs. 

De meeste mensen op dit forum weten dat ik blind ben en daarom geen afbeeldingen kan bekijken.

In de loop van volgende week ga ik alles voor mezelf in kaart brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan iemand een lijstje met bestandsnamen voor Bart maken?

Zelf vond ik het wel leuk om de originele cassettes te zien, waarop de datums staan.

Na wat puzzelen kwam ik erachter dat slechts één opname nieuw voor mij was.

Ik weet niet hoe groot Bart's archief is, maar als de opname geen aanknopingspunten bevat, komt hij er niet uit.

Hij kan immers niet zien en mogelijk heeft hij meerdere programma's ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

 

Ik had ze al uitgezocht en hernoemd, alleen nog niet gearchiveerd. Tags zijn ook gevuld, mogelijk dat Bart hier ook voordeel van heeft: Please login or register to see this link.

 

 

 

 

 

 

Hoi Vincent,

 

Je hebt er blijkbaar een extra korte opname van Caroline van 6 september 1976 van 19.00 tot 19:02 bijgevoegd.

Dit stukje bevat enkel de overbekende Jingle door Tony Allan met Loveship en All right now van Free.

Dit kunnen we net zo goed weggooien.

 

Om het met Juul te zeggen: Archiveren is ook opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Bart Van Peer:

Hoi Vincent,

 

Je hebt er blijkbaar een extra korte opname van Caroline van 6 september 1976 van 19.00 tot 19:02 bijgevoegd.

Dit stukje bevat enkel de overbekende Jingle door Tony Allan met Loveship en All right now van Free.

 

 

Bart,

 

Dat heeft Vincent vermoedelijk gedaan, omdat dit stukje ook voorkomt op de originele opname van Douwe.

Alleen is dit nu in tweeën geknipt. Net zoals Vincent dit doet met de opnames uit de reeks "Vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee".

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.