Spring naar bijdragen

rni terry davis


hans knot

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei hans knot:

Met de hulp van twee jarenlange radiovrienden is de radio-erfenis van A.J.Beirens in Nederland aangekomen en zullen de banden de komende tijd gedigitaliseerd worden. Het was de wens van AJ om de tapes, documenten en foto's aan mij te overhandigen, niet alleen om ze veilig te stellen, maar ook om ze beschikbaar te stellen voor radioliefhebbers uit de RNI tijd. Ik zal met regelmatige tussenpozen een opname uploaden, te beginnen met die van december 1971 met Terry Davis, opgenomen aan boord van de MEBO II.

 

Please login or register to see this link.

Beste Hans,

 

Dit is goed nieuws.

Ik ben een echte RNI-fan.

 

Van deze dag had ik nog niets.

 

Dank voor het delen van deze opname.

 

Gerard

 

Details over deze opname:

29-12-1971 22.00-00.00 uur Terry Davis met Swinging Europe

bewerkt door Gerard van den Ende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede dj Terry Davis. Zat later bij de regionale zender Essex Radio, waar hij in de namiddag een programma had. Ondanks het lage vermogen kon je deze zender in de jaren tachtig in de Bollenstreek langs de kust redelijk ontvangen. Luisterde er veel naar toen. Jammer dat er zo weinig van bewaard is gebleven. Hier is Davis op Please login or register to see this link. . Essex Radio was in ieder geval een stuk beter dan Hilversum 3 in die jaren......

 

bewerkt door grundigradio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei grundigradio:

Goede dj Terry Davis.

 

Nr 11 in mijn (top dj) lijst. :-)

 

Please login or register to see this link.

 

4 uur geleden zei grundigradio:

Ondanks het lage vermogen kon je deze zender in de jaren tachtig in de Bollenstreek langs de kust redelijk ontvangen. Luisterde er veel naar toen.

 

Was inderdaad redelijk te ontvangen in het westen van het land.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.