Spring naar bijdragen

1985


Onno87

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Bart Van Peer:

Op 12 mei 1985 zond de VOO de LP Top 100 Aller Tijden uit.

Die dag was Popie Jopie in Nederland.

De VOO had zendtijd geruild met de KRO, die normaal op zondagmiddag op (toen nog) Hilversum 3 te beluisteren was.

 

Ik vraag me af wat de reden was waarom men voor die gelegenheid van zendtijd wisselde.

 

 


Ik zie dat Edwin in een ander topic op deze site het volgende schijft;
 

Vanwege het bezoek van Popie Jopie aan Nederland in 1985 (vandaar ook die hit van Pisa) vroeg en kreeg de KRO zendtijd van alle omroepen op alle zenders om doorlopend verslag te doen van dat meerdaagse bezoek. Uiteraard vroeg Veronica zendtijd terug op 3. 
En toen werd deze albumlijst - eenmalig helaas - uit de hoge hoed getoverd.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onno, allereerst heel veel dank voor dit vele werk en de programma's. Ik volg de jaren met zeer veel interesse en kijk of er nog wat nieuws tussen zit.

 

Ik heb een correctie voor je verzameling. De file 11-07-1985 13u00-15u00 - Rinkeldekinkel - Jeroen Van Inkel - Radio 3 - Veronica Omroep Organisatie is van 1986 en niet van 1985. Het tweede nummer is de Holiday Rap en die stond op 1 juli 1986 op nr 27 in de top 40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 20:19 zei Onno87:

Mei 1985:

Please login or register to see this link.

Onno, dank voor het plaatsen van alle Veronica programma, genieten al die oude programma's terug te horen. In mei staan al 7 uur vd top 100 1985, denk dat ie pas in december werd uitgezonden. In ieder geval, klopt het dat uur 1 er niet bij staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Evert5866:

Onno, dank voor het plaatsen van alle Veronica programma, genieten al die oude programma's terug te horen. In mei staan al 7 uur vd top 100 1985, denk dat ie pas in december werd uitgezonden. In ieder geval, klopt het dat uur 1 er niet bij staat.

Dat is de Elpee Top 100 Aller Tijden die werd in mei 1985 éénmalig uitgezonden. 

bewerkt door Bosmeester
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-5-2021 om 22:08 zei Rrrricky:


Ik zie dat Edwin in een ander topic op deze site het volgende schijft;
 

Vanwege het bezoek van Popie Jopie aan Nederland in 1985 (vandaar ook die hit van Pisa) vroeg en kreeg de KRO zendtijd van alle omroepen op alle zenders om doorlopend verslag te doen van dat meerdaagse bezoek. Uiteraard vroeg Veronica zendtijd terug op 3. 
En toen werd deze albumlijst - eenmalig helaas - uit de hoge hoed getoverd.

 

 

Dat heeft Edwin prachtig verwoord.

 

Ik kan me niet voorstellen dat er slechts één maal een Album Top 100 is uitgezonden.

Werd dit ook niet na 1995 gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Evert5866:

Onno, dank voor het plaatsen van alle Veronica programma, genieten al die oude programma's terug te horen. In mei staan al 7 uur vd top 100 1985, denk dat ie pas in december werd uitgezonden. In ieder geval, klopt het dat uur 1 er niet bij staat.

Evert,

 

Het klopt wat je zegt, maar ga er maar van uit dat alles nog een keer langskomt als december aan de beurt is. Ook het ontbrekende uur. Dus heb nog even geduld.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.