Spring naar bijdragen

NOS H3-Joost den draaier - NOS Maal 17-04-1978


martinja

Aanbevolen berichten

Dit zijn leuke uitzendingen. Bedankt Martin.Volgens mij werd het altijd uitgezonden tussen 17.00 en 18.00.

Tijdens het eten stond het programma altijd aan bij ons thuis, eind jaren 70.

Leuke radio herinneringen.

Als er nog meer te vinden is dan is dat meer dan welkom.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Benny61:

Dit zijn leuke uitzendingen. Bedankt Martin.Volgens mij werd het altijd uitgezonden tussen 17.00 en 18.00.

Tijdens het eten stond het programma altijd aan bij ons thuis, eind jaren 70.

Leuke radio herinneringen.

 

 

Benny, 

 

Nee hoor. Het was altijd tussen 18 en 19 uur. Dat was het uur, dat altijd gereserveerd was voor de NOS, in tegenstelling tot de overige uren van de dag waarbij elke dag een andere omroep de zendtijd op Hilversum 3 vulde. Denk bijvoorbeeld aan de VARA-dinsdag of de TROS-donderdag.

 

Gerard

 

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner me nog dat het NOS maal, zoals het programma heette, inderdaad werd uitgezonden van maandag t/m zaterdag van 18.10 (na de vacaturebank) tot 19.00. Op maandag, woensdag en vrijdag Joost den Draayer, dinsdag en donderdag Frits Spits en op zaterdagavond vaak Felix Meurders. Het NOS maal was in de jaren 70 de voorloper van de Avondspits.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De radio stond altijd aan tussen 18.00-1900 in die tijd

Ik was een vaste luisteraar van NOS Maal als 16 jarige.Jammer dat het toen stopte in 78.

Er waren vaak wat oudere hitjes te horen,en het oeverloze gebrabbel van de dj 'Joost' was ook best leuk.

Die vacaturebank moest je even doorheen,en dan kon je beginnen met de stamppot.:shy:

 

Hebben onze gewaardeerde leden misschien nog wat van deze uitzendingen op de plank liggen?

 

Zou leuk zijn om nog wat materiaal van NOS Maal te kunnen luisteren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.