Spring naar bijdragen
  • 0

Nog steeds layout problemen.


dave76

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aan ons is woensdag gemeld dat het probleem is opgelost. Wanneer jullie nog problemen ervaren met de opmaak probeer dan eerst het volgende:

 

  • Browsercache leegmaken

 

Wanneer het probleem dan nog niet is opgelost, laat dit dan even hier weten en geef daarbij de volgende zaken aan:

  • welk besturingssysteem je gebruikt (W10/Apple/Ubuntu enz.)
  • met welke browser + versienummer je de problemen hebt.
  • De pagina('s) waar je wel (en geen) problemen hebt.

 

Zonder deze informatie kunnen wij niet verder kijken.

 

 

On Wednesday we have been informed that the problem has been resolved. If you still have problems with the website layout, please let us know here which operating system you are using (W10 / Apple / Ubuntu etc.) and the browser you are having problems with. We cannot look further without this information.

And last but not least: make sure you are using the latest version of your browser.

Link naar opmerking
  • 0
1 uur geleden zei arno:

Het probleem is bij mij inmiddels opgelost, Harmen. Dank voor je reactie!

 

 

En Arno, kun je de essentie van de reactie van Harmen laten weten? Wie weet hebben anderen er ook nog wat aan...........

 

Ik heb met mijn OSX en Safari nog steeds een probleem.

Dus ik kom hier niet zo veel meer.

Maar nog steeds is volstrekt onduidelijk wat er zo nodig veranderd moest worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.