Spring naar bijdragen

Super FM IJmuiden, 2000


Denniss

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

RTV Seaport op zoek naar oud-medewerkers


1 januari 2002 begon RTV Seaport Radio met haar uitzendingen vanuit IJmuiden. Nu, 20 jaar later, is een speurtocht gestart naar medewerkers van toen. 


Het is de bedoeling om niet alleen een reünie met oud-medewerkers te organiseren, maar ook om een nostalgische uitzending te verzorgen. Daarvoor wordt dan gebruik gemaakt van de studio en uitzendfrequenties van Seaport FM. 
Wij zijn op zoek naar iedereen die in de periode van Super FM, Radio Plus, ROS (Regionale Omroep Stichting) en Seaport FM meegewerkt hebben. Want op zaterdag 3 september van 14 tot 17 uur met een uitloop naar 18 uur houden we een grote Seaport-reünie, waarop we graag zoveel mogelijk oud-medewerkers wensen te begroeten.


Oud-medewerkers van deze zenders mailen het best zo snel mogelijk naar richardvandorp@hotmail.com. Daarna nemen wij contact met ze op voor een officiële uitnodiging. 

Op 4-6-2021 om 11:16 zei Denniss:

Uit 2000, 2 opnames van de (destijds) lokale omroep voor Velsen.

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Dennis

 

Hallo Dennis,

 

Kunnen deze opnames nogmaals worden geupload, wij willen buiten de uitzending tijden de reunie zoveel mogelijk oude programma's gaan uitzenden. 

 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 4-6-2021 om 11:16 zei Denniss:

Uit 2000, 2 opnames van de (destijds) lokale omroep voor Velsen.

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Dennis

 

Linkjes werken niet meer, heb je dit nog ergens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei ik had dit bericht helemaal gemist over de reunie van Seaport, ik ga deze week even de schijf aansluiten en kijken wat ik nog heb van seaport/super/plus, dan zal ik deze 2 ook meteen even opnieuw erop zetten,

 

Groet!

Dennis

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de radio plus opname 'show' uit 1995 is de ene stem (de lage stem) Erik Beekman a.k.a. Marcel Out, die daar ooit de baas was en later mede seaport heeft opgericht, overleden april 2016.

Wie de hoge stem is ben ik nog niet achter.

 

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2024 om 14:47 zei Denniss:

In de radio plus opname 'show' uit 1995 is de ene stem (de lage stem) Erik Beekman a.k.a. Marcel Out, die daar ooit de baas was en later mede seaport heeft opgericht, overleden april 2016.

Wie de hoge stem is ben ik nog niet achter.

 

Dennis

Hi,  De "lage stem" is niet Marcel Out (Beekman) maar Luc Gomes, het hoge stemmetje is Herbert "Herbie" .... achternaam weet ik effe niet meer.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-1-2024 om 12:12 zei Denniss:

Bij deze 4 opnames van Radio plus uit 1995 en de twee opnames van Super FM uit 2000.

De opnames zijn in wisselende kwaliteit, wel geinig om weer eens terug te horen maar het klinkt soms erg vermoeiend (zeker als je op een oortje luistert ;-)).

De show van Ed uit 2000 is vooral veel muziek.

De precieze data en alle namen, geen idee meer.

 

Groet!

Dennis

 

Please login or register to see this link.

 

Zo hee, dit is best wel effe tijdje terug allemaal, maar zeer zeker wel geinig om weer terug te horen. Thanks voor de upload!!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei EdFm:

Hi,  De "lage stem" is niet Marcel Out (Beekman) maar Luc Gomes, het hoge stemmetje is Herbert "Herbie" .... achternaam weet ik effe niet meer.

Ahh ja luc gomes inderdaad, die klonk ongeveer hetzelfde :-) tnx

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.