Spring naar bijdragen

1987


Onno87

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
Op 14-9-2021 om 20:14 zei Bart Van Peer:

Alle respect voor Onno, maar RaR werkt bij mij niet.

Mijn respect vooral voor de oorspronkelijke opnemers van toen en de digitalisators van later.

Ik snap sowieso niet waarom het van zijn Stack verdwijnt. Pixeldrain, MijnBestand, dat zijn allemaal tijdelijke upload-hosts. Stack blijft er zolang staan als dat de uploader zelf wil. Het is een community-effort en dat zou het ook moeten blijven. In dat opzicht ook vette dank aan Roberto26081981 dat hij bijspringt hierin. Tot zover mijn stichtelijke woorden 😆

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Samba-boy:

Ik snap sowieso niet waarom het van zijn Stack verdwijnt. Pixeldrain, MijnBestand, dat zijn allemaal tijdelijke upload-hosts. Stack blijft er zolang staan als dat de uploader zelf wil.

 

Misschien dat je het snapt als je op deze link kijkt: Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vincent:

 

Misschien dat je het snapt als je op deze link kijkt: Please login or register to see this link.

Sodeju, Stack heeft hun prijzen weer eens bijgesteld. Ik dacht dat die 1000 gig voorheen voordeliger was. In dat opzicht heb ik inderdaad geen recht van spreken. Sprak wat dat betreft voor mijn beurt, pardon...

 

1 uur geleden zei Onno87:

Hoi Jordy 

 

Wat fijn dat ook jij op dit forum bent gekomen, ik dacht dat jij alleen tv materiaal verzamelde?

Vooralsnog welkom!

 

...Maar dit hoeft ook niet. Als ik alle keren moet gaan optellen dat Onno me namelijk zogenaamd hoopte 'te raken' door me bij mijn voornaam aan te spreken, wetende dat ik dat niet prettig vind (dit omdat ik 'm dat ook meermaals heb aangegeven, zowel in reactie op ongevraagde mailtjes als wel op andere sociale mediums dan hier), dan zou dit een héél, heel lang berichtje worden.

 

Plaats je materiaal, geef het gewoon aan als je vind dat ik iets zeg wat niet door de beugel kan, maar ga niet zo kinderachtig onder de gordel lopen reageren op me.

 

Terug naar de orde van de dag: als iemand dus alternatieve serverruimte wil voor grote bestanden, of in ieder geval wil denken aan een oplossing daarvoor, laat het mij maar weten.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 hours ago, Vincent said:

De verwijzing naar de Stack van mijn kant was bedoeld om aan te geven dat de Stack niet gratis is en dat het aan degene is die hem huurt wat die erop zet en hoelang. Niks aan de hand dus, terug naar VOO 1987.

 

Ik denk dat dit nogal irrelevant is. Het is namelijk moeilijk voor te stellen dat Onno sommige van zijn bestanden maar enkele dagen, of soms nog korter wil delen. Ja dat zou kunnen natuurlijk en dat is zijn goed recht maar ik ga er eerder vanuit dat er een probleem zit bij Stack danwel dat Onno het delen per ongeluk tijdelijk doet. 

 

Ik wil uiteraard niet voor Onno spreken en ben dankbaar voor zijn vele uploads mar het is inderdaad vreemd dat sommige Stack links al heel snel weer weg zijn. Ze zouden gewoon (semi-)permanent moeten kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.