Spring naar bijdragen

[KINK.NL] Er hangt iets in de lucht


sydney11

Aanbevolen berichten

Kink heeft de afgelopen dagen een promo bij het nieuws lopen met de tekst "Er hangt iets in de lucht" en sinds gisteren "We hebben iets voor je", met de aankondiging "komende maandag om 10 uur meer".

Ik realiseer me dat het speculeren is, maar aangezien Kink al meerdere keren duidelijk heeft gemaakt dat het een FM frequentie wil, dan is de slogan "er hangt iets in de lucht" wel het gissen waardig.

 

Even wat opties:

- Talpa heeft waarschijnlijk zenders in de verkoop en verkoopt het FM kavel van Skyradio aan Kink, omdat dit ongeclausuleerd is. 538 gaan ze niet verkopen en Veronica is geclausuleerd.

- SlamFM, daar gaat het niet goed mee en doet de zender in de verkoop, of het wordt een samenwerking met Radiocorp? Het lastige is dat deze FM kavel geclausuleerd is en ik weet niet of Kink dan hierop aangepast moet worden.

- Er komt een samenwerking met Rob Stenders (Veronica), één van de mannen van het eerste uur van Kink FM destijds, ook in het licht van de zenders die bij Talpa volgens mij in de etalage staan. Maar gezien deze FM kavel ook geclausuleerd is, past alleen KINK DNA Classics in dit profiel.

- DAB+ Laag 7 gaat naar KINK DNA classics.

 

En als laatste optie, Jan Douwe Kroeske komt terug op Kink met Twee meter de Lucht in. Dat laatste zal voor de meesten een verrassing zijn.

 

Zoals gezegd, pure speculatie, maar altijd leuk dit soort voorpret. Daar hebben Michiel Veenstra en Tim Op 't Broek dan goed voor gezorgd. 😀

 

Wat denken jullie?

bewerkt door sydney11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Will Stevens:

Ik weet niet of FM uiteindelijk haalbaar is, maar het valt me wel op dat ze nu al een heel aardig marktaandeel hebben. Ze hebben meer luisteraars dan zowel Sublime en BNR, terwijl die laatste twee nota bene wél op FM zitten.

Laatste meting: BNR 464.000 luisteraars, Sublime 319.000 luisteraars, Kink 192.000 luisteraars..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

3 uur geleden zei thijs5326:

Laatste meting: BNR 464.000 luisteraars, Sublime 319.000 luisteraars, Kink 192.000 luisteraars..

 

Vergeet niet dat de mensen die naar Kink luisteren gemiddeld 4-5 uur per dag luisteren. Dat is erg lang en heel interessant voor adverteerders.

 

Tot zover het positieve verhaal. Om 10 uur werd bekend gemaakt dat de band Royal Blood naar Kink komt om te spelen. Daar zullen ongetwijfeld liefhebbers van zijn, maar om dan zo’n campagne te starten waarbij je dit soort speculaties kunt verwachten😢? Nu begrijp ik ook waarom ze de promo op het laatst hebben gewijzigd naar “we hebben iets voor je”, ipv “er hangt iets in de lucht”.

 

Het was hoe dan ook een anti-climax.

bewerkt door sydney11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.