Spring naar bijdragen
  • 0

Weer iets met Pixeldrain


Omnivoor

Vraag

De laatste 1-2 weken krijg ik dit bericht als ik op een Pixeldrain link klik:

 

This site can’t provide a secure connection

pixeldrain.com uses an unsupported protocol.

ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

Unsupported protocol

The client and server don't support a common SSL protocol version or cipher suite.

 

Mijn browser is Opera. Opera heeft gratis VPN mogelijkheid. Zodra ik op VPN overschakel en ''refresh'' werkt de link wel.

Heeft iemand van dit forum (met een IT achtergrond?) enig idee hoe bovenstaand op te lossen anders dan op VPN over te schakelen AUB?

Zou het de virusscanner kunnen zijn (gratis McAfee via British Telecom)?

Omni ;) 

  • Treurig 1
Link naar opmerking

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
52 minuten geleden zei Omnivoor:

Zou het de virusscanner kunnen zijn (gratis McAfee via British Telecom)?

 

Opera gebruiker met Windows 10 en Ubuntu, geen virusscanner (behalve de standaard Defender in Windows 10): geen problemen. Dus ja, denk dat je het hier moet zoeken. 

 

Zie ook eerdere melding:

 

De standaard Defender in W10 is voldoende, alle 'extra' scanner zijn niet nodig.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
  • 0
1 uur geleden zei Vincent:

De standaard Defender in W10 is voldoende, alle 'extra' scanner zijn niet nodig.

 

Is dat wel zo?

 

"Is Windows Defender voldoende in 2021? (Geen leuk antwoord)"

 

Please login or register to see this link.

 

 

"Ingebouwd in Windows 10 zit een gratis antivirusprogramma dat de naam Windows Defender draagt. Dat betekent dat uw pc daarmee beschermd is tegen virussen en andere kwaadaardige software en u geen antivirussoftware meer hoeft te installeren. Of is dat nu net een beetje te voorbarig?

 

Het antwoord erop is vergelijkbaar met vele andere computergerelateerde vragen. Namelijk: "Dat hangt voornamelijk af van wie de computer gebruikt en wat ermee gedaan wordt”. "

 

Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
  • 0
5 uur geleden zei martinja:

En nog een nieuwe situatie. Vanaf vandaag ontdekte ik dat Pixeldra een verificatie eist: dus eerst ik ben geen robot en dan kun je de plaatjes gaan aanklikken en als dat goed gaat, dan mag je downloaden - een heel gedoe.

 

Groetje,

Martin

Dan is het nu weer aangepast want ik hoef niets. met verificatie. Kan gewoon normaal downloaden. 

Link naar opmerking
  • 0

Ik wil nog wel effe het volgende mededelen: Ik klik dus op de link en dat gaat dus fout. Ik zet VPN aan en ''refresh'' en de pixeldrain pagina verschijnt. Ik klik op download en de download begint. Het gaat wel iets langzamer maar het gaat. Voor de grap zette ik vandaag VPN weer uit tijdens een paar downloads en de downloads worden dan niet onderbroken, maar gaan zelfs weer wat sneller!!  :blink:

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.