Spring naar bijdragen

Radio Delmare Johan Rood 21 augustus 1979


bert ree

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
3 uur geleden zei Lokeend:

Leendert, Johan Rood was op een gegeven moment toch voor zichzelf Delmare begonnen vanuit Belgie. Was er in die tijd dan zicht op een schip?

Rieni.

Johan verliet het schip omdat hij in militaire dienst moest in Duitsland. Kapitein Hans is enkele weken later binnengevaren. Einde van dat verhaal.

Ik dacht dat er in november 1980 in de omgeving van Turnhout optredens zouden zijn met heel wat Vlaamse artiesten voor radio Delmare. Daar men op bezoekers zat te wachten begonnen de optredens veel later dan gepland en met een beperkt programma. Ik vermoed dat Johan dit organiseerde.  Was er toen 1 of 2 Delmare organisaties op dat moment? Dat weet ik niet meer. Leen waarschijnlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Morgenster, dat is later toch een prachtig schip geworden dat ook een keer in Vlissingen Sail was. De omroeper van dienst vertelde toen dat het een radio schip was geweest

en had uitgezonden. Maar dat uitzenden is niet gebeurd toch Leendert.

 

bewerkt door Lokeend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.