Spring naar bijdragen

Dennis Jason overleden


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. Dennis Jason is op 9 juli j.l. overleden. Dat meldt Martin van der Ven. Dennis werkte in 1986 voor Radio Caroline aan boord van de Ross Revenge. In 1987 werkte hij aan boord van de Communicator voor Laser Hot Hits 576. Bij beide zeezenders werkte Dennis als technicus en als DJ. Later werkte Dennis Jason bij het ILR station Mellow 1557 en werkte hij mee aan de Radio Northsea International Revival uitzendingen in 1999 en 2000 vanaf de LV 18. Dennis bezocht diverse keren de RadioDays in Amsterdam, meestal samen met Ray Anderson.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik van dit bericht. Dennis was een bijzonder aardig mens. Ik heb 'm voor het eerst ontmoet in tijdens de London RSL vanuit Clacton in 2001. Daar ik een duidelijke interesse in video's van DJs had stuurde hij me na die RSL videobanden op met opnamen, die hij had gemaakt in de jaren '86/'87 aan boord bij Laser, Monique en Caroline en hij stuurde me een aantal tekeningen van de layout van de Communicator. Ik sprak hem een aantal keren tijdens de radiodagen in Amsterdam en de laatste keer dat ik hem ontmoette was in 2017 in Harwich tijdens het Pirate BBC Essex event. Hij was toen een stuk slanker dan in de jaren daarvoor en vertelde dat hij ziek was geweest.

 

Dat hij mogen rusten in vrede.

 

Op de bovenste foto zie je Dennis achter de microfoon tijdens de London RSL in 2001, op de onderste foto is hij de man in het midden met het witte overhemd in Harwich op 12 Augustus 2017.

Dennis Jason.jpg

  • Bedankt 1
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.